Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2014-12-15, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Vinyl
Är det någon som vet hur man lägger upp hela album på Youtube?

Kom igen nu, någon där ute måste veta hur man gör
Citera
2014-12-15, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteDanteDante
Någon annan som har fått så otroligt mycket reklam på sistonne? Det är alltid reklam innan videon. Ibland i mitten av videon och ofta dessutom efter att videon har spelats. Var har hänt med youtube egentligen?
Spärra reklamen då, är ju inte särskilt svårt. Du behöver aldrig se reklam varken på youtube eller nån annanstans. Jisses, använd googloe.
Citera
2014-12-15, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Vinyl
Kom igen nu, någon där ute måste veta hur man gör
Vad är det som gör att det inte går menar du?
Citera
2014-12-17, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Vad är det som gör att det inte går menar du?

Hur lägger man upp ett helt album som ett klipp?
Citera
2014-12-19, 02:07
Medlem
Hej!

Jag har , under en längre tid, inte kunnat logga in på youtube. När jag klickar på "logga in" så får jag inte ens chansen att skriva in mina inloggningsuppgifter utan jag möts bara av bilden på olika tvapparater med texten; "Ett fel inträffade när du försökte skapa ett youtubekonto, vänlig försök senare."

Jag har nyligen skaffat ett google+konto men skiten fungerade inte innan dess ändå. Jag försökte logga in med min nyinköpta android, med exakt samma meddelande som resultat...

Vad ska jag göra?
Citera
2014-12-23, 11:42
Medlem
BIHFanaticoss avatar
Kan man överhuvutaget få tag i musiken fast den är blockad https://www.youtube.com/watch?v=Em5RkY_GM9c
Citera
2014-12-23, 22:45
Medlem
FakeItTiluMakeIts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanon
Hej!

Jag har , under en längre tid, inte kunnat logga in på youtube. När jag klickar på "logga in" så får jag inte ens chansen att skriva in mina inloggningsuppgifter utan jag möts bara av bilden på olika tvapparater med texten; "Ett fel inträffade när du försökte skapa ett youtubekonto, vänlig försök senare."

Jag har nyligen skaffat ett google+konto men skiten fungerade inte innan dess ändå. Jag försökte logga in med min nyinköpta android, med exakt samma meddelande som resultat...

Vad ska jag göra?
Du ska logga in med ditt google konto (din gmail) Öppna google.com eller se och tryck logga in, skriv in din mail address och password, funkar det så är du inloggad i googels sidor. Du kan kolla ditt konto här http://goo.gl/KakeoS välj "Jag har ett annat inloggningsproblem" skriv in din gmail.
Citera
2014-12-24, 15:40
Medlem
Har problem med att se videos på mobilen. Jag kommer in på youtube, men när jag ska se något klipp får jag alltid upp en svart skärm med detta meddelande: "Anslutningen till servern upphörde Tryck om du vill försöka igen".

Jag har varit inne på inställningar och kollat men det finns inte mycket alternativ där. Tacksam för hjälp.
Citera
2015-01-02, 13:17
Medlem
Carl Serungs avatar
Hur gör man på ett enkelt vis om man vill se sina kommentarer som man har gjort?
Citera
2015-01-03, 00:07
Medlem
von.Jekwels avatar
Ber om ursäkt om den här frågan är helt åt skogen men hittar inte en bra tråd. Letar efter YouTube-kanaler som liknar "Nyhetsmorgon" och "Malou efter tio" - alltså kanaler som innehåller någorlunda intressanta samtal om diverse olika ämnen som man bara kan lyssna på.

Vänligen,
von.J
Citera
2015-01-03, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Hur gör man på ett enkelt vis om man vill se sina kommentarer som man har gjort?
Om jag inte minns fel så tog YouTube bort den funktionen för några årsedan.
Citera
2015-01-03, 19:57
Medlem
Har en fråga som främst gäller den mobila YouTube appen för iOS, varje gång jag öppnar appen så visas "intressanta videoklipp" som standard förstasida. Går det att stänga av denna funktion då jag inte vill bli rekommenderad klipp från YouTube utifrån vad jag tidigare tittat på?

Har kollat i appen men inte kunnat hitta nån sån inställning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in