2011-04-04, 21:59
Medlem
rammzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moorgan
Funderar på om hans förnamn börjar på U? man vill ju veta vad man har för grannar här

Haha, vet vem du menar Galen snubbe det där, låt honom aldrig börja prata med dig, du blir aldrig av med honom.

Känner dock till honom ganska väl av olika anledningar och har aldrig hört att han skulle ha varit inblandad i något mord trots att han är ett jävla psykbryt.

Han bodde i stan vid tiden för mordet dessutom.
Citera
2011-04-04, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammzi
Haha, vet vem du menar Galen snubbe det där, låt honom aldrig börja prata med dig, du blir aldrig av med honom.

Känner dock till honom ganska väl av olika anledningar och har aldrig hört att han skulle ha varit inblandad i något mord trots att han är ett jävla psykbryt.

Han bodde i stan vid tiden för mordet dessutom.

Vet inte om vi tänker på samma? han jag menar heter U*f "U**a" N*****n Han har visserligen inte mördat någon, även om det ryktas om det. Trevlig kille annars. Men hade gärna vetat vad det är för mupp som någon i tråden påstår ha mördat någon... annars flyttar jag från hemse
Citera
2011-04-06, 22:39
Medlem
rammzis avatar
Citat:
Vet inte om vi tänker på samma? han jag menar heter U*f "U**a" N*****n Han har visserligen inte mördat någon, även om det ryktas om det. Trevlig kille annars. Men hade gärna vetat vad det är för mupp som någon i tråden påstår ha mördat någon... annars flyttar jag från hemse

Ja, det måste vara samma, och om så är fallet är han.. Ja, trevlig kanske jag inte skulle hålla med om. Snäll kanske. Jag skulle också vilja veta, har frågat runt lite i min sociala krets men inte fått fram någonting annat än alla "teorier" som gör hålan så.. Charmig.
Citera
2011-04-09, 20:28
Medlem
Citat:
Du kan nog lugnt stanna kvar-Uffa har inte mördat nån!
Citera
2011-04-10, 15:10
Medlem
rammzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnson88
Mycket riktigt sköts Mia Jönsson med hagelgevär, mordet skedde utanför bostaden i Rontehamn.
GM dömdes till ett "långvarigt" fängelsestraff. Källa: NKK 1998

Vet inte mer om LD:s bilolycka än att det skedde 1991.

Jag har pratat med en inblandad i dagarna. Enligt henne så var det strax efter DL hade blivit släppt och han festade med ett par kamrater. Sedan körde DL ihjäl sig själv och ett par andra i bilen genom att köra in i en bergvägg "inte så långt från långholmen". Hur det är med fakta här vet jag inte.
Citera
2011-04-10, 15:11
Medlem
rammzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theGlimmerTwins
Du kan nog lugnt stanna kvar-Uffa har inte mördat nån!

Precis. Galen är han, men ingen mördare.
Citera
2011-04-20, 19:10
Medlem
rammzis avatar
Ok, moorgan, jag har forskat lite mer i mordet där du trodde att mördaren var din granne.

Det sägs, enligt min källa, att förövaren var en man kallad Pelle Plutt som mördade sin bror efter att P hade suttit inlåst i en garderob en längre period. Hur det ligger till med den egentliga sanningshalten i detta vet jag inte, men någon bättre upplyst får gärna rätta mig.
Citera
2011-04-21, 06:47
Medlem
Citat:
Ok, moorgan, jag har forskat lite mer i mordet där du trodde att mördaren var din granne.

Det sägs, enligt min källa, att förövaren var en man kallad Pelle Plutt som mördade sin bror efter att P hade suttit inlåst i en garderob en längre period. Hur det ligger till med den egentliga sanningshalten i detta vet jag inte, men någon bättre upplyst får gärna rätta mig.
Stämmer bra där! Han va rätt hård på crack och la dem inte en bomb vid polisen-Hemse?! Läste "Insidan" av Liam Norberg o han har en anekdot om honom då satt på Hall-tror jag..
Citera
2011-04-23, 05:18
Medlem
rammzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theGlimmerTwins
Stämmer bra där! Han va rätt hård på crack och la dem inte en bomb vid polisen-Hemse?! Läste "Insidan" av Liam Norberg o han har en anekdot om honom då satt på Hall-tror jag..

Tack för att du tillför tråden med en sträng mongodräggel.
Citera
2011-04-23, 09:08
Medlem
Citat:
Kan du utveckla dej lite?
Citera
2011-04-26, 18:10
Medlem
Citat:
Din Padda!
Citera
2011-04-28, 22:17
Medlem
Blixt Gårdons avatar
Citat:
Jag har hört om ett mord som lär ha ägt rum i Klintehamn och en Leif Dellevik eller liknande ska ha varit skyldig. Jag har sett en bild på den mördade och uppskattar att mordet borde ha ägt rum på 80-talet någon gång. Mördaren var hennes make och han lär ha varit fiskare.

Angående LD så var han 32 år 1986. Var han verkligen gift med 19-åringen?

Har du mer info angående mordet, det har jag totalt missat eftersom jag har flyttat från ön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in