2008-09-01, 13:55
Medlem
chribsson2s avatar
Swahn har somnat in- hur många år får vi vänta innan media offentliggör hans aningen sjaskiga privatliv? Nu vill jag ha rapporter från alla toyboys han har haft och gärna en intervju med ansvarig läkare under "ljusincidenten" ("jo det var ett blockljus, det största jag har sett"....)evilgrin39:
Citera
2008-09-01, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Swahn har somnat in- hur många år får vi vänta innan media offentliggör hans aningen sjaskiga privatliv? Nu vill jag ha rapporter från alla toyboys han har haft och gärna en intervju med ansvarig läkare under "ljusincidenten" ("jo det var ett blockljus, det största jag har sett"....)evilgrin39:

Finns det någon som verkligen tror på ljushistorien??
Att han i många år varit sambo med David Bonnier ser jag inget sjaskigt i.
Det är väl inte heller så att han döljt att han var homosexuell för sin omgivning utan han bara valde att inte prata om det i offentliga sammanhang.
Senast redigerad av Berwald 2008-09-01 kl. 14:01.
Citera
2008-09-01, 14:00
Bannlyst
Från Ratsit just nu:

Citat:
1927-04-08 Olof Lennart Swahn Ällmoravägen 72 B Tyresö
1933-04-12 David Bonnier Ällmoravägen 72 B Tyresö

Ingen tvekan om saken, alltså. Inom kort lär det ena namnet vara borttaget...
Citera
2008-09-01, 14:11
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald
Finns det någon som verkligen tror på ljushistorien??
Att han i många år varit sambo med David Bonnier ser jag inget sjaskigt i.
Det är väl inte heller så att han döljt att han var homosexuell för sin omgivning utan han bara valde att inte prata om det i offentliga sammanhang.

Nej det är nog inte många som tror på ljushistorien. Samma historia går ju i bl.a USA med Tom Petty i huvudrollen. Ett privatliv som man själv inte tycker skall se dagens ljus tycker jag däremot är sjaskigt per definition.
Citera
2008-09-01, 14:17
Medlem
Softis...s avatar
John Blund

Titta, kom och titta,
kom sätt er häromkring.
Det dröjer säkert ännu en stund
innan sömnen kommer med John Blund.
Han vill visa oss någonting.

Sedan, genast sedan
när sagan tagit slut
så lovar vi att sova så sött
efter dagen är man ganska trött.
Men först tar John Blund med oss ut.

Läggdags, det är läggdags
för klockan slagit sju.
Vi träffas säkert åter en dag
då roar vi oss åter ett slag.
Sov så gott! God natt med er nu.
---

Antar att det är några här som kan sjunga med.
Titta, kom och titta...nu har sagan tagit slut.
Citera
2008-09-01, 14:18
Bannlyst
Vad dog snuskhummern av?
Citera
2008-09-01, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Ett privatliv som man själv inte tycker skall se dagens ljus tycker jag däremot är sjaskigt per definition.

Ja, det håller jag med om. Varför dölja sin läggning - i den branschen, som är full av öppet homosexuella! Hur trodde han att folk skulle reagera om de visste? Sanningen är att ingen skulle höjt ett ögonbryn! Om han bara hade varit öppen med att han sammanlevde med en partner, så hade vi kanske sluppit alla "ljus-i-baken-historier" om Lennart...
Citera
2008-09-01, 14:24
Medlem
Adonirams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Från Ratsit just nu:

Namnen.

Ingen tvekan om saken, alltså. Inom kort lär det ena namnet vara borttaget...

Var det inte så att de hade varsin ytterdörr till trapphuset, men att deras lägenheter i själva verket var en?
Citera
2008-09-01, 14:24
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fläskbak
Vad dog snuskhummern av?

Med tanke på att han var 81 i år, så kan man tänka sig att det var av åldern. Och stroken han fick då.
Citera
2008-09-01, 14:29
Medlem
rtxs avatar
Så var han död ja.... Aftonbladet skriver följande "Han var en av dem jag såg upp till när jag först kom till SVT. Han var alltid mycket påläst och kunnig, säger projektledaren Gunilla Nilars till Svt.se."

"Påläst och kunnig" kan jag som lekmanna känna inte riktigt är hela sanningen, se bara på klippet från melodifestivalen, det var inte många rätt....
Citera
2008-09-01, 14:30
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Med tanke på att han var 81 i år, så kan man tänka sig att det var av åldern. Och stroken han fick då.

Ja, det verkar helt åldersrelaterat. Med stigande ålder så får man lätt infektioner i blodomloppet som kan leda till infarkter och stroke.
Citera
2008-09-01, 14:34
Medlem
BalleAnkas avatar
Varför ska det behöva ta fem dygn från dödsfallet tills man kan läsa om det på Flashback? Skärpning...!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in