2008-04-12, 18:39
Medlem
Agent|Os avatar
Lt oss hr grva i minnets byrer efter dom dr riktiga nollorna som genom ren spelat i Allsvenskan och som p ett eller annat stt lockar fram den vrsta skadegldjen.

Jag brjar med Gnagets supervrvning ssongen -97

*drumroll*

Piracaia!

Ngon som kommer ihg honom? Gnaget var oerhrt stolta ver den frsta brassen ngonsin som representerat klubben och lanserade denne Piracaia som en "blndande tekniker". Det hela osade katt redan frn brjan d det stod klart att man vrvat "stjrnspelaren" frn den finska ligan. Piracaia debuterade mot rebro, en match Gnaget frlorade med 3-2. Nu visade det sig emellertid att Piracaia var TOTALT vrdels och en pajas av stora mtt. 1 ml och 13 matcher senare var han tillbaka i Finland och harvade i diverse lurkgng.

Det hela blev inte bttre av att han dessutom sg ut som ett inavlat mongo med en hockeyfrilla frn helvetet:
http://www.aik.se/fotboll/aikindex.h.../piracaia.html

Fyll p!
Senast redigerad av Agent|O 2008-04-12 kl. 18:42.
Citera
2008-04-12, 18:45
Medlem
The Masters avatar
*trumvirvel*

Videojuggarna!

Say no more. Smsta skiten som fraktats till Sverige ngonsin. Grattis pajasbajen.
Citera
2008-04-12, 18:49
Medlem
Maizers avatar
Videojuggarna
Citera
2008-04-12, 18:59
Medlem
Agent|Os avatar
Videojuggarna goes without saying. Fram med godbitarna nu!
Citera
2008-04-12, 18:59
Medlem
Big Mama som vrvades till IFK Gteborg var vl ingen hit direkt...
Citera
2008-04-12, 19:07
Medlem
Nahibos avatar
jag slr till med Thiago Quirino da Silva (eller kort och gott Quirino).

"En mycket meriterad spelare med ambitioner att sl sig in i det brasilianska A-landslaget, sjlvklart blir det mycket spnnande att ha honom i truppen, sger klubbdirektren Bosse Andersson" str det p djurgrdens hemsida.. det sger vl allt, det blev inte riktigt a-landslaget i brasilien fr Quirino..
Citera
2008-04-12, 19:21
Medlem
Big Mama var ingen hjdare, men jag hvdar fortfarande att det hade kunnat bli en skaplig lirare med en hrd frssong i kroppen
Annars platsar vl ven Ali Gerba in p en sn hr lista. Alla var lyckliga till tusen nr Blvitt lyckades knyta till sig honom. Och sen vet vl alla hur det slutade...
Citera
2008-04-12, 19:23
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jefvul
Big Mama var ingen hjdare, men jag hvdar fortfarande att det hade kunnat bli en skaplig lirare med en hrd frssong i kroppen

Det vetifan... Hursom helst var Big Mama en av dom jag hade i tanke nr jag skapade trden d han har det dr lilla extra pajaskapitalet.
Citera
2008-04-12, 19:24
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo

"En mycket meriterad spelare med ambitioner att sl sig in i det brasilianska A-landslaget, sjlvklart blir det mycket spnnande att ha honom i truppen, sger klubbdirektren Bosse Andersson" str det p djurgrdens hemsida.. det sger vl allt, det blev inte riktigt a-landslaget i brasilien fr Quirino..
Innan frra hsten skulle jag varit bengen att hlla med...Men efter hans senare del av frra ssongen gr jag inte det...Jvligt dlig valuta fr pengarna, men inte den vrsta genom tiderna.
Citera
2008-04-12, 19:24
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yabbis111
Big Mama som vrvades till IFK Gteborg var vl ingen hit direkt...

Vad hette den andra jeppen som vrvades samtidigt som Mamadou "Big Mama" Diallo? Crossa? Han skulle ju enligt Ola Andersson vara en ny Hernan Crespo, men floppade rejlt. Minns ocks ett reportage i Fotbollskvll dr man fick flja Big Mama under en dag i "Lilla London", dr han beskte afrikanska hrsalonger och annat. Mycket underhllande.

Bajen har sjlvklart en del fantastiska vrvningar bakom sig. Frutom juggarna s minns jag den supertekniske Elvis. Var r han nu tro? Har fr mig att han var uppe en vnda i stersund efter ventyret i Stockholm. Efter det har det dock varit vldigt tyst.
Citera
2008-04-12, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo

visst han ha rinte levt upp till frvntningarna men avsluta ssongen med 8 ml p 13 matcher r rtt s ok s en sopa r han inte
Citera
2008-04-12, 19:33
Medlem
zzwampens avatar
Ibrahim Ba r ju en spelare som inte levde upp till frvntningarna...

Minst sagt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in