Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Jag vet inte hur jag ska uttrycka det på ett lättare sätt för dig att förstå än så. Jag anser helt enkelt inte att någon av de spelarna du nämner, förutom Eguren. Besitter tillräckligt med kvalite för ett Sm-vinnande lag. Sen att de spelarna har vunnit SM-titlar må vara hänt. Men jag skulle inte vilja se någon av dom i AIK (eftersom det är dom jag hoppas ska vinna). Helt enkelt för att de som sagt, inte besitter tillräckligt med skicklighet eller talang för att vinna ett SM-guld. Allt enligt min åsikt och inte ett odiskutabelt faktum.
Förstår du nu eller vill du kanske att jag ska rita en bild åt dig?
hehe underhållande
"Dom är inte bra nog att vinna allsvenskan bara för att dom vunnit allsvenskan"
Du känner inte att din åsikt är lite ihålig när dina åsikter faktisk kan motbevisas med fakta? börjar kännas lite tramsigt, men vi gör såhär..om du går igenom 2000-talets "Sm-vinnande lag" hur många av dessa spelare anser du har kvalité nog att spela i ett "Sm-vinnande lag"?
vilka besitter enligt dig skicklighet eller talang nog för att vinna ett SM-guld? hur många av dom som faktiskt vunnit? tänkte så vi får en bra jämförelsepunkt.
men jag antar att du har rätt, Lolo har ju bara 2 Sm-guld, Rami bara ett samt spelat Vm, landskamper o 2 gånger årets målvakt