Citat:
Ursprungligen postat av Allt_är_taget
Sluta fråga frågor som du vet svaret på.
Sluta spela som om det här är någonting några få galna ungar håller på med.
Stödjer Sveriges största partier Naziströrelsen eller??
Va fan, gå o lägg dig.
Sånna som dig förtjänar att få stryk, att ens våga jämföra en rörelse som befriat så många miljoner människor från förtryck och förtret med en av världens mest onda ideologier gränsar på en psykisk störning eller sjuklig arrogans.
Att ställa logiska frågor utifrån de svar man får är så man debatterar, det vet alla demokratiskt övertygade demagoger.
Att du sedan vill spöa mig bara för att du inte kan bevattera visar ju lite vad du är för en människa.
Och den onda ideologin du talar om är kommunismen va? Eller har du tappat alla intellektuella spärrar för alltid? Herregud, innan 1989 förslavade socialismen nästan halva världens befolkning och rånade dem på deras rätt till ett drägligt liv.