2017-08-18, 19:13
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Suck. Med tanke på vilken nivå du väljer att lägga din intelligens tror jag vi även lägger ner den här parodin på diskussion.

Det är ju du som gör det till parodi när du tillskriver SH åsikter hen inte alls gett uttryck för.
Citera
2017-08-18, 19:52
Medlem
Stor-Hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kontantkonungen
Lägg ner fjant, jag är inte här för att argumentera med dig.
Jag är intresserad av att svinen inte ska kunna springa runt i samhället och leva som vanligt folk. (Håkan, för att du ska slippa kommentera det... vanligt folk i min och de flestas värld innefattar inte kräk som mördat)
Ärligt talat är det inte mer än rätt att de straffas då länge de lever! John lever tyvärr inte längre, men däremot har han många närstående som än idag lider för att några patetiska svin mördade honom!
Då har jag dåliga nyheter för dig. Detär nämligen just det de gör; de springer runt på stan och lever normala liv.

Och du kan inte göra något åt det. Tröstkram.
Senast redigerad av Stor-Hakan 2017-08-18 kl. 20:08.
Citera
2017-08-19, 09:02
Medlem
Vi försöker igen...
Häromdagen var det 22 år sedan några fega kräk mördade John!

Vad gör mördarna idag? Hur lever de? Familjer, jobb, nya domar osv?

Länka gärna till eventuella Facebook-konto

(@storhakan, jag är alltså inte intresserad av rena spekulationer om perfekta familjeliv och definitivt inte intresserad av diskussioner som handlar om att straffet för mord på någon wrettström var orättvist)
Citera
2017-09-07, 18:42
Medlem
Daniel bor i grästorp ihop med Heidi, har en dotter ihop. Heidi har två barn sen tidigare.
Daniels fb; https://www.facebook.com/daniel.p.ha...c_location=ufi hennes; https://www.facebook.com/nova.posti?fref=ts
Citera
2017-09-11, 21:51
Medlem
Daniel Hansson har vi koll på. Men vad gör Mikael Fjellman? Vi vet att han blev handikappad efter misshandeln i häktet, men hur pass handikappad är han? Enligt uppgift lever han hos sina föräldrar under skyddad identitet?

På Prejelvägen 119 i Kungälv bor två personer i passande ålder med efternamnet "Fjellman", kan det vara föräldrarna? Någon Kungälvsbo i stadsdelen Ullstorp som ofta rör sig på adressen som kan bekräfta eller dementera att mördaren bor där? Hade varit intressant att veta vilken typ av liv han lever idag. Han var ju själva orsaken till att allt hände. Jag hoppas han ångrar sig idag.
Citera
2017-09-12, 01:04
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-THN
Daniel Hansson har vi koll på. Men vad gör Mikael Fjellman? Vi vet att han blev handikappad efter misshandeln i häktet, men hur pass handikappad är han? Enligt uppgift lever han hos sina föräldrar under skyddad identitet?

På Prejelvägen 119 i Kungälv bor två personer i passande ålder med efternamnet "Fjellman", kan det vara föräldrarna? Någon Kungälvsbo i stadsdelen Ullstorp som ofta rör sig på adressen som kan bekräfta eller dementera att mördaren bor där? Hade varit intressant att veta vilken typ av liv han lever idag. Han var ju själva orsaken till att allt hände. Jag hoppas han ångrar sig idag.

De på den adressen du nämner har INGENTING med mordet att göra och han hette inte ens Fjellman i efternamn.
Citera
2017-09-12, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
De på den adressen du nämner har INGENTING med mordet att göra och han hette inte ens Fjellman i efternamn.

Vad hette han då?
Citera
2017-09-12, 15:32
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-THN
Vad hette han då?

Fj*llholm.
Citera
2017-09-13, 21:07
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Fj*llholm.
Och vad sysslar denne Fjällholm med idag då?
Citera
2017-09-13, 21:08
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Och vad sysslar denne Fjällholm med idag då?

Han är inte i skick att göra så mycket.
Citera
2017-09-21, 22:46
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Han är inte i skick att göra så mycket.

Var finns denne Fjällho*lm idag???
Citera
2017-09-21, 22:48
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Var finns denne Fjällho*lm idag???

Jag har mina aningar.

Edit: varför är det bara han som fick skyddad identitet? Varför fick inte de andra två som också var drivande det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in