2017-02-16, 22:31
Medlem
SacreSaints avatar
Bus?

Det är ju ett sätt att se på det. Jag tycker att det är att bagatellisera det hela.

Jag mår illa av sånt här.
Citera
2017-02-17, 13:08
Medlem
-TheRiddle-s avatar
"Bus"?!

Era äckliga jävla nassar som sitter och förringar detta avskyvärda brott och baktalar en stackars 14-årig grabb som helt försvarslös blev torterad och mördad, fyfan vilka svin ni är.
Har ni ingen medmänsklighet? Ni borde skämmas.

Ni är väldig lika i både agerande och tänk med islamisterna. Så man förstår på sätt och vis att ni förenas i erat gemensamma judehat.

/ SD-are med medmänsklighet.
Citera
2017-03-01, 00:01
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
"Bus"?!

Era äckliga jävla nassar som sitter och förringar detta avskyvärda brott och baktalar en stackars 14-årig grabb som helt försvarslös blev torterad och mördad, fyfan vilka svin ni är.

Ni är väldig lika i både agerande och tänk med islamisterna. Så man förstår på sätt och vis att ni förenas i erat gemensamma judehat.

?

(1) Jag är inte "nasse";
(2) Jag anser att media utnyttjat och vinklat detta brott i politiskt syfte vilket de inte borde ha gjort;
(3) Jag anser inte att ett sådant konstaterande "förringar" själva brottet utan avser sätta det i en ovinklad kontext;
(4) Anklaga inte andra profiler för "judehat" till höger och vänster; hela ditt inlägg är skrivet i affekt och missar poängen helt och hållet.
Citera
2017-03-01, 01:43
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
"Bus"?!

Det var ni äckligt vidriga SD-are som mördade ängeln John Hron! Vet du inte hur det var på den tiden, då SDare heilade öppet och spred klistermärken om att hata folk. SD har blod på sina händer!
Citera
2017-03-01, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Det var ni äckligt vidriga SD-are som mördade ängeln John Hron! Vet du inte hur det var på den tiden, då SDare heilade öppet och spred klistermärken om att hata folk. SD har blod på sina händer!
SD, lol! John Hron var vit. Hans invandrade pappa är också vit, så knappast är det ras-relaterat. Den där vågen av våldsamma skinheads som fanns på 80/90-talet existerar väl knappt idag.
Senast redigerad av Vic1988 2017-03-01 kl. 09:18.
Citera
2017-03-08, 01:46
Medlem
Ligger och lyssnar på svenska mordhistorier om John hron.
Någon som vet vad nazi-svinnen gör idag? Länka gärna Facebook om ni har.
Citera
2017-03-17, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Ligger och lyssnar på svenska mordhistorier om John hron.
Någon som vet vad nazi-svinnen gör idag? Länka gärna Facebook om ni har.
Har för mig att samtliga GM lever än idag under skyddad identitet.
Citera
2017-03-29, 03:19
Medlem
Citat:
"Bus"?!

Hylla Segern. Detta mord har inga som helst kopplingar till nazism.
Citera
2017-03-30, 01:20
Medlem
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

https://minfil.org/3budj7b0bf/image.jpg

Glöm aldrig bort Daniel Hanssons ansikte. Hoppas hans liv varit ett helvete de senaste 22 åren och förblir så i framtiden.
Citera
2017-03-30, 13:34
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX

Glöm aldrig bort Daniel Hanssons ansikte.
Och vad menar du man ska göra om man känner igen honom?
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Hoppas hans liv varit ett helvete de senaste 22 åren och förblir så i framtiden.
Varför ska just den här mördaren hatas så mycket? Visst, mordet var grymt och hänsynslöst men knappast något unikt, sker ju sådana här mord flera gånger per år. Och det var 22 år sedan.
Citera
2017-03-30, 13:40
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamBomb
Och vad menar du man ska göra om man känner igen honom?

Varför ska just den här mördaren hatas så mycket? Visst, mordet var grymt och hänsynslöst men knappast något unikt, sker ju sådana här mord flera gånger per år. Och det var 22 år sedan.
Om man kan låta bli att instinktivt kasta upp, så bör man sedan promenera förbi i rask takt, titta åt ett annat håll, och låtsas som om det regnar.

Det är en väldans massa mördare som "hatas" på detta forum, för illdåd begångna långt innan Daniel Hansson ens var påtänkt. Så han behöver inte känna sig särskilt ensam.
Citera
2017-04-03, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SacreSaint
Bus?

Det är ju ett sätt att se på det. Jag tycker att det är att bagatellisera det hela.

Jag mår illa av sånt här.

Ja de busade till det rejält så här såg han ut efteråt http://www.rakapuckar.nu/uncategoriz...ades-till-dods

Och detta kom obducenterna fram till http://www.nizkor.org/hweb/people/h/...-outer-sw.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in