2008-01-25, 17:17
Medlem
Heinzes avatar
Herr Vasa & co uppmanas att hålla sig till topic. Vill ni bara förlompa varandra har vi en utmärkt tråd i laidback för det ändamålet. Vill ni diskutera invandring, zigenare och annat finns det bättre forumsdelar för det.

/MOD
Citera
2008-01-25, 23:04
Medlem
"Ursprungligen postat av hemligaklubben

En viktig lärdom jag dragit av livet är för övrigt att "de onda" sällan är så onda som man tror och "de goda" sällan är så goda som de utger sig för att vara. "

Nej, de var inte onda bara lite missförstådda. Lite sadistiskt mördande med utstuderade grymheter som att lura tillbaka offret innan de slängde i honom en sista gång.
Citera
2008-01-26, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noicer
"Ursprungligen postat av hemligaklubben

En viktig lärdom jag dragit av livet är för övrigt att "de onda" sällan är så onda som man tror och "de goda" sällan är så goda som de utger sig för att vara. "

Nej, de var inte onda bara lite missförstådda. Lite sadistiskt mördande med utstuderade grymheter som att lura tillbaka offret innan de slängde i honom en sista gång.

Att se att det finns en gråskala behöver inte vara samma sak som att försvara någons beteende.
Citera
2008-01-26, 19:42
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justint
Sorry men jag fattade ingenting av det du skrev. Jag tror Legionvasa försöker få mig till något slags vänstervridet pack, bara för att jag inte rättfärdigar ett mord på en zigenare. Det är kul att se dig försöka i alla fall.

Du är inte ensammen om att inte fatta vad karln skriver. Undrar om ens han själv begriper smörjan som rapas ur. Hur fan han kan motivera ett mord på en stackars försvarslös pojke för att han är zigenare? Ingen förtjänar att mördas.
Citera
2008-01-27, 20:40
Medlem
SMKs avatar
Vem utav mördarna fick sitta på Mariefredsanstalten? Och vad gör han idag? En kompis satt inne med han på jointen. Och av vad jag förstått så hade han det inte lätt där inne. Fick stryk som fan och så.
Citera
2008-01-27, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Vem utav mördarna fick sitta på Mariefredsanstalten? Och vad gör han idag? En kompis satt inne med han på jointen. Och av vad jag förstått så hade han det inte lätt där inne. Fick stryk som fan och så.

D,Hansson satt iala fall på Tidaholm mycket välmående
Citera
2008-01-28, 22:27
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Humungus
Jag är gladeligen med och betalar med mina skattepengar för att hålla asen inlåsta. Vad kostar det inte samhället att ha en yrkeskriminell ute i det fria? Polisväsende, rättegångskostnader, försäkringsbolag, social myndigheter, mänskligt lidande mm.

Jag är också gärna med och sponsrar detta.
Citera
2008-01-28, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Jag är också gärna med och sponsrar detta.

Säg det till din polare som satt på kåken med då din jävla hycklare
Citera
2008-01-28, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Du är verkligen på sandelådenivån.

Så du tror verkligen att bara för att ens vänner sitter inne, kan man inte hålla med om att de bör straffas efter att de gjort något fel? Hans vänner kanske inte är några mördare men har begått något annat brott, och således förtjänar de att straffas, men inte lika hårt.

Det är helt jävla sanslöst att man ens ska behöva sitta och förklara sånt här för en vuxen människa. Är du retarderad på något vis? Autistisk? Att du inte begriper detta är för mig helt otroligt. Såvida du inte spelar dum vill säga.
Citera
2008-01-28, 22:50
Medlem
SMKs avatar
Citat:

Hycklare? Det är en av mina bästa polare som jag snackar om nu. En barndomskamrat som satt för vållande till annans död. Han hade sparkat ihjäl en snubbe. Han fick 3 år för det! Jag känner han jävligt väl, men jag anser att hans straff var nåt så innihelvete lågt. Han skulle haft minst 10 år eller mer.

Vem fan är det som hycklar nu din fjant? Åh! nazze-danne är så snäll idag, han bor i gbg och har egen firma och två barn!! Pluttenuttsnutt! din nazzepolare är ett jävla kräk oavsett om han jobbar och har stadgat upp sitt liv idag eller inte!

Och för övrigt satt in min mördarpolare inte med din mördarpolare. Dom satt bara på samma anstalt. Jag önskar att min mördarpolare vart med och spöat din nazzepolare! Fan då hade man vart stolt!

Skitsamma!

Vad hette det aset som satt på Mariefredsanstalten?
Citera
2008-01-28, 22:51
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justint
Du är verkligen på sandelådenivån.

Så du tror verkligen att bara för att ens vänner sitter inne, kan man inte hålla med om att de bör straffas efter att de gjort något fel? Hans vänner kanske inte är några mördare men har begått något annat brott, och således förtjänar de att straffas, men inte lika hårt.

Det är helt jävla sanslöst att man ens ska behöva sitta och förklara sånt här för en vuxen människa. Är du retarderad på något vis? Autistisk? Att du inte begriper detta är för mig helt otroligt. Såvida du inte spelar dum vill säga.

Jo min polare satt för vållande till annans död. Så jag skulle klassa han som en mördare. Kanske inte juridiskt men ändock en livsläckare.
Citera
2008-01-29, 14:50
Bannlyst
Citat:
Har du sett mig skriva att jag står utanför samhället??

Med tankarna på att flashbacks forum är olagligt i Sverige (sverige är landet som vi bor i. Det ser ut som en deformerad penis och ligger i norra europa. Jag var bara tvungen att förklara för du utstrålar ju en aningen ointellektuell jargong) så står ju alla vi som skriver här "utanför" samhället, mer eller mindre.
Senast redigerad av Maradoo 2008-01-29 kl. 14:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in