2007-09-22, 20:20
Medlem
Buffelns avatar
Kan bara inte låta bli att komma med en kommentar som med FB-mått förstås är oerhört kontroversiell: det är en jävla skillnad att spöka ut sig som nynazist av sin egna fria vilja (och sedan bli ihjälslagen på grund av detta) och att bli mördad för att ens farsa är från Tjeckien (eller hur det nu var med Hron). Man föds inte som nynazist, och man gör ett aktivt val när man tar på sig skiten. Därmed inte sagt att man förtjänar att dö, däremot ser jag inga som helst problem med att reaktionerna blir starkare på det senare.

Precis som någon skrev tidigare är det dock jävligt typiskt FB med bruna troll som helt saknar självinsikt.
Citera
2007-09-22, 22:23
Medlem
Vintersorgens avatar
Idiot

QUOTE=Legionvasa]John horn var en zigenare unge.
Och de vet ni alla vad de innebär.
Mycket riktigt att han dessutom var djurplågare.
Hans pappa är en tjuv av större mått och givet vis en riktig bilskojare.
Nu till frågan, han bor i Gbg har egen firma, allt gåt toppen för han.
Har fått 2 barn.
Är mycket glad för hans skull.
Ni as som vill se en ung man bli inlåst för gott för en dumhet han gjorde när han var ung kan bara tänka om.[/quote]
Citera
2007-09-22, 22:25
Medlem
Vintersorgens avatar
Om jag inte minns helt fel så var det också någon som gnölade om annat påbrå än zigenskt...
samt att Johns mamma skulle ha varit utvikningsbrud i nån jävla porrtidning.

(Och vad i helvete nu har det med saken att göra?!)
Citera
2007-09-22, 22:37
Medlem
Vintersorgens avatar
För att göra detta....

För att kunna göra detta måste man vara ett odjur.
Jag kommer ALDRIG att anse att Johns mördare har avtjänat något som helst straff i fängelse-bemärkelse.

http://www.nizkor.org/hweb/people/h/...-outer-sw.html
Citera
2007-09-22, 22:39
Medlem
Vintersorgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feffe15
är du själv förälder?

Vad har det med saken att göra?
Citera
2007-09-22, 22:45
Medlem
mallorcamanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Att det förhåller sig så på ett internet forum är ju inte det som är det anmärkningsvärda utan att det är det rakt omvända förhållandet som råder ute i det "riktiga" samhället, det om något är väl helt jävla sjukt?

märkligt
Citera
2007-09-22, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mallorcamange
märkligt

Vad menar du?
Citera
2007-09-23, 00:41
Medlem
Celles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Kan bara inte låta bli att komma med en kommentar som med FB-mått förstås är oerhört kontroversiell: det är en jävla skillnad att spöka ut sig som nynazist av sin egna fria vilja (och sedan bli ihjälslagen på grund av detta) och att bli mördad för att ens farsa är från Tjeckien (eller hur det nu var med Hron). Man föds inte som nynazist, och man gör ett aktivt val när man tar på sig skiten. Därmed inte sagt att man förtjänar att dö, däremot ser jag inga som helst problem med att reaktionerna blir starkare på det senare.

Precis som någon skrev tidigare är det dock jävligt typiskt FB med bruna troll som helt saknar självinsikt.
En jävla skillnad?
Kan inte du berätta hur jävla stor skillnad det är då?
Dessutom så bör du nog plugga på lite om de båda händelserna innan du skämmer ut dig mer än du redan gjort när du babblar om saker ang nynazism och Hrons ursprung.
Wretström var ingen nynazist, och inte klädde han sig som en sådan även om en del obildat folk verkar tro detta. Och ska du köra med rasisttjatet när det gäller mordet på Hron, tänk då även att Wretström var svensk medans hans mördare hör till importmedborgarna.

Men jag gillar ditt tankesätt att det är mer accepterat om man skulle mörda ett par muslimer pga hur de klär sig, de jävlarna är ju faktiskt klädda som BinLaden!
Citera
2007-09-23, 01:16
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bläckfisken
Zigenskt ursprung? Om jag inte är helt fel ute så var det judiskt påbrå. Ville bara få fakta korrekt. Annars försvara jag aldrig våld mot oskyldiga, oavsett färg, tro, nationalitet, eller sexualitet...
Så om personer har zigenskt eller judiskt påbrå så är det ok att bruka våld mot dom? Men vet du vad? Jag har bestämt att du är en rödhårig, skelande kuksugarbög. Och enligt mina värderingar så är det ok att bruka våld mot rödhåriga, skelande kuksugarbögar.
Citera
2007-10-09, 11:33
Medlem
errol_nordstedts avatar
Google...

Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Enligt www.e-upplysning.se finns det nio D*ni*l H*nss*n som är födda 1977. En bor i Göteborg.
Om de andra har mer ovanliga namn borde de inte vara svåra att nosa upp från samma websida.

Med tanke på mordet på den 16-åringen i Stockholm kom jag att tänka på John...

http://www.angelfire.com/ns/urk/nazisten_daniel.html

Detta är en intervju med en av mördarna...
Citera
2007-10-09, 11:43
Medlem
H8reds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av errol_nordstedt
Med tanke på mordet på den 16-åringen i Stockholm kom jag att tänka på John...

http://www.angelfire.com/ns/urk/nazisten_daniel.html

Detta är en intervju med en av mördarna...

Stämmer nog rätt bra överens med när mjukis-Polisen pratade med 15/6-åringen i "Mobbar-haglet i Blekinge, tråd 2"

Hur reagerade du när lärarna pratade med dig?

"– Jag kände nog inte så mycket. Jag satt i min egen värld och lät dem skälla. För lärarna hade jag aldrig respekt. "
Citera
2007-10-09, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andoloria
Det är för jävligt va de gjorde. Men att sådant här drabbar svenskar dagligen i hela detta land väcker inte mycket uppmärksamhet. Okej kanske inte till döds men nära på. Som killen i Jönköping blev knivhuggen och förlamad för inte så länge sedan bara för att nämna något. Vad gäller misshandel och förnedring finns ju skenavrättningen i Landskrona och 1000-tals knivhuggningar de senaste tio åren av utlänningar mot svenskar. Sedan har vi killen i Växsjö som försökte skydda sin cancersjuka flickvän och iskallt knivmördades på öppen gata av utlänningar. Det är vad jag kom på under tiden ajg skrev tråden.

Ja, det var ju en vettig källkritik du måste använt dig av. Har du fått infon på flygblad från NSF?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in