2007-05-10, 15:53
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligaklubben
som rubriken antyder, nu börjar det hängas upp på småsaker.
Legionvasa säger ju att ett mord är en dumhet, så hela tråden handlar ju då om en småsak om man får tro Legionvasa.
Citera
2007-05-10, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Fruktansvärt.
Höll de inte hans huvud under vattnet tills han drunknade? Och slog honom med en sten i huvudet?

IAF såvitt jag hört så vet ju de allra flesta som är födda kring76-79 från Kungälvstrakten exakt vilka "unga grabbar" det var som bragte John Hron (RIP) livet.

En paria! De gör nog klokt i att flytta till annan ort efter avtjänat straff...

Straffen är avtjänade för länge sedan och här i tråden så verkar det ju som att en bor i Göteborg och en bor kvar i Kode fortfarande.
Citera
2007-05-10, 19:25
Medlem
Wzl.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Legionvasa säger ju att ett mord är en dumhet, så hela tråden handlar ju då om en småsak om man får tro Legionvasa.

Jag skulle råda dig att lämna tråden.
Du sitter ju bara och skämmer ut dig.

sitta och märka ett ord i all evighet.. vart vill du komma ?
Citera
2007-05-10, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wzl.

Äh, låt han vara...det är lite av hans grej.
Citera
2007-05-10, 21:15
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzl.

Jag skämmer bara ut mig inför de som tycker att mord är att rycka på axlarna åt om offret var zigenare.

Inte för att jag förväntar mig det, men Legionvasa har ännu inte medgett att den egna språkkollen är noll. (Det är nämligen så att är det några jag avskyr mer än allt annat på jorden så är det nationella och sympatisörer som inte ens är medvetna om att de skriver uselt. Rasren-schmasren!)

Men, åter till trådens ämne - låt höra några riktigt fina berättelser om vilka präktiga människor mördarna har blivit! Här är några trådar att följa upp:
  • Nu till frågan, han bor i Gbg har egen firma, allt gåt toppen för han.
    Har fått 2 barn.
    Är mycket glad för hans skull.
  • När det gäller killen med firman, kul att det går bra för honom, hoppas att det håller i sig.
  • De är förövrigt han som fick 8 år som har firma och som de går bra för.
    Så nog lärde han sig på de dryga 5 år han satt.
Kom igen, få mitt hjärta att smälta i bullerbylycka!
Citera
2007-05-10, 21:26
Medlem
Citat:
Jag skämmer bara ut mig inför de som tycker att mord är att rycka på axlarna åt om offret var zigenare.

Inte för att jag förväntar mig det, men Legionvasa har ännu inte medgett att den egna språkkollen är noll. (Det är nämligen så att är det några jag avskyr mer än allt annat på jorden så är det nationella och sympatisörer som inte ens är medvetna om att de skriver uselt. Rasren-schmasren!)

Men, åter till trådens ämne - låt höra några riktigt fina berättelser om vilka präktiga människor mördarna har blivit!

Ville bara in med en förolämpning här innan vi går till topic: språkfascist!

Sådärja....!
Citera
2007-05-10, 21:31
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligaklubben
Ville bara in med en förolämpning här innan vi går till topic: språkfascist!

Sådärja....!
Så du menar att vi skall rätta oss efter fjantar som Legionvasa som med största sannolikhet inte ens är 18 år? Vad sägs om att jag hädanefter refererar till dig med "kannibalniggern"? Jag tycker att nämligen att det sammansatta ordet är roligt att säga och roligt att skriva. Nej, ge inte svar på tal och fråga vad fan jag menar med mitt slappa språk. Du är ju känslokall!
Citera
2007-05-10, 23:14
Medlem
Citat:
Så du menar att vi skall rätta oss efter fjantar som Legionvasa som med största sannolikhet inte ens är 18 år? Vad sägs om att jag hädanefter refererar till dig med "kannibalniggern"? Jag tycker att nämligen att det sammansatta ordet är roligt att säga och roligt att skriva. Nej, ge inte svar på tal och fråga vad fan jag menar med mitt slappa språk. Du är ju känslokall!

Ok, kannibalniggern var det. Mitt nya namn således, nu behöver jag bara en avatar att gå med det namnet!

Jo, kan hålla med om att LegionVasa kommit med påståenden som är irrelevanta i diskussionen, om Hron plågade djur osv så är det inget skäl att ha ihjäl honom. Det påståendet hör hemma i en annan tråd om hur mordoffer oftast beläggs med helgongloria efter sin död och har inget med topic att göra.

För övrigt Lindholm....slappna av!
Citera
2007-05-11, 11:01
Medlem
Tragiskt

Vad spelar det för roll om familjen var zigenare eller om john var en plåga?
Då är det lika okej att döda soc gänget med kort hår och skitiga åsikter?
Dom plågar oss titt som tätt dom med..

Killarna som hade ihjäl honom var unga och ja man gör ju mycket dumt i sin ungdom. Men man tar inte ihjäl någon på grunderna att han var zigenare och en jobbig jävel,Lite krydda,extra plus i kanten för att ge mördarna en gnutta sympati.

hehe En annan grejj som slog mig är att dom dåliga generna.
Mördar generna killen som fått barn har finns i 2st ungar någonstanns. Det innebär ju att det varit smartast att ta död på honom istället (gett honom piller eller dyligt så han kunde sköta det själv)annars kommer många dö.
Nu har vi yttligare 2 potenciella "renrasiga" mördare på våra gator.
Eller så dödar någon idiot hans ungar så får han sitt "riktiga" straff.

Förstår inte riktigt hur man ska vinkla det hela för att få dumfan (dumfan själv vet vem han är) förstå idiotin i att ens nämna zigenare och djurplågare.
Spela roll dumfan.

Livstid på riktigt för killarna hade varit helt rätt.
Fast då i ett hål någonstanns där dom inte kostade pengar.
Citera
2007-05-11, 11:42
Medlem
otlass avatar
Daniel Wretstöm

Har det inte slagit någon att samma sak hände Daniel Wretström, fast då gör det inte så mycket va?? Då var det väl bara bra för han var ju skinhead! Eller?? Varför kallar nån av er John för hjälte ? Vad var han för hjälte?
Var Daniel oxå lika mycket hjälte i dina ögon?
Och vad var Daniel för hjälte då??
Tragiskt att unga människor får sätta livet till pga förövarnas brist på sunt förnuft.
Citera
2007-05-11, 11:51
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vivohallen
hehe En annan grejj som slog mig är att dom dåliga generna.
Mördar generna killen som fått barn har finns i 2st ungar någonstanns. Det innebär ju att det varit smartast att ta död på honom istället (gett honom piller eller dyligt så han kunde sköta det själv)annars kommer många dö.
Nu har vi yttligare 2 potenciella "renrasiga" mördare på våra gator.
Eller så dödar någon idiot hans ungar så får han sitt "riktiga" straff.
Det var ju inte speciellt begåvat skrivet. Genetik är inte ditt område va?
Får någon ett straff på 8 år och sitter 5 av dessa, så är det att betrakta som ett tämligen hårt straff. F n är det så systemet funkar i Sverige och efter avtjänat straff, så ska chansen att etablera sig ute i samhället ges. De som lyckas med detta är bara att gratulera.

Pöbelmentalitet och vendettor slutade vi med i Sverige för hundratals år sedan, det är en av många saker som gör att vi kan kalla vårt samhälle för civiliserat. Jämför gärna med Sharia-lagarna.

Jag hoppas bara att företagaren med de två barnen kommer att leva laglydigt resten av sitt liv och betala riktigt mycket i skatt.
Citat:
Ursprungligen postat av otlas
Har det inte slagit någon att samma sak hände Daniel Wretström, fast då gör det inte så mycket va??
Ta du och skit ner dig i en av de miljoner Wretström-trådar som finns på fb.
Citera
2007-05-11, 13:11
Medlem
Ironi?
Genetik är verkligen inte mitt område vilket inte humor/ironi är i ditt fall .
5år för att släcka någons resterande kanske 75år rimligt?

Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Det var ju inte speciellt begåvat skrivet. Genetik är inte ditt område va?
Får någon ett straff på 8 år och sitter 5 av dessa, så är det att betrakta som ett tämligen hårt straff. F n är det så systemet funkar i Sverige och efter avtjänat straff, så ska chansen att etablera sig ute i samhället ges. De som lyckas med detta är bara att gratulera.

Pöbelmentalitet och vendettor slutade vi med i Sverige för hundratals år sedan, det är en av många saker som gör att vi kan kalla vårt samhälle för civiliserat. Jämför gärna med Sharia-lagarna.

Jag hoppas bara att företagaren med de två barnen kommer att leva laglydigt resten av sitt liv och betala riktigt mycket i skatt.

Ta du och skit ner dig i en av de miljoner Wretström-trådar som finns på fb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in