2006-02-17, 16:27
Medlem
storytellers avatar
Någon som vet huruvida någon av de inblandade är involverad i nazism idag? På en högre nivå än Mein Kampf i bokhyllan och bombarjackan på, alltså.
De organiserade nassarna.
Citera
2006-02-17, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atari
---> Arsedestroyer

Är du säker på att killen från fryshusetincidenten är död? Hört detta också ryktesvägen..

Är det personen vid namn Rxxxx Axx, vi talar om? Vi var bekanta på 90-talet. Han var då en jävligt schysst kille, synd att allt gick snett för honom.

Brukade väl köra med långrock va?

Har för mig han blev ihjälslagen i nån knarkhistoria i finland.
Citera
2006-02-19, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
Brukade väl köra med långrock va?

Har för mig han blev ihjälslagen i nån knarkhistoria i finland.

ingen som vet mera?

mycket möjligt att han körde med crombiecoat. han körde iaf med "orginal 60's skinhead" stilen som jag kommer ihåg det. typ röda docs utan stålhätta, smala jeans, v-ringad tröja osv..

kommer ihåg att jag blev chockad när jag fick höra att han åkt dit för misshandeln av aftonbladetkillen. till och med anders carlberg vägrade tro att det var han. efter han åkt dit gick tydligen allt bara utför.

varje dödsfall, oavsett religion, hudfärg och nationalitet osv. är en alltid en tragedi..
Citera
2006-02-19, 17:09
Medlem
Hin Håle.s avatar
Inte för att försvara deras handlingar, men jag har hört ryktesvägen att John Hron var en riktigt skadad kille, som brukade slänga ner katter från vattentorn och likn.

Någon som kände honom, och vet vad han var för typ av kille?
Citera
2006-02-20, 09:48
Medlem
Hercule Poirots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Inte för att försvara deras handlingar, men jag har hört ryktesvägen att John Hron var en riktigt skadad kille, som brukade slänga ner katter från vattentorn och likn.

Jag har hört något liknande också.

Lyssnade på Hrons farsa som besökte min högstadieskola. Det var ingen rolig historia.

Dock målade han uppe en bild av J.R som var lite för bra för att vara sann...
Citera
2006-04-21, 22:28
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipellikan
läste just om mordet på en hemsida...usch jag gråter

http://www.nizkor.org/hweb/people/h/...n-hron-sw.html
Fy fan! Det är så att man blir gråtfärdig av den den där berättelsen.

Hans föräldrar var och pratade om honom när jag gick på högstadiet, men jag kommer inte ihåg det speciellt bra. Varför slutar sådant aldrig lyckligt? Varför kommer det inte en stor jävla Rambo och flår mördarna med en träslev eller sliter av deras huvuden och skiter ner i halsen på dem?

Edit: Jag kom precis på att Rambo var olämpligt att använda.
Citera
2006-04-21, 22:51
Medlem
Shuyins avatar
Vilken jävla looser han är, hade det varit i USA så hade han varit död. Får hoppas att han har lärt sig något i allla fall..
Citera
2006-04-22, 12:12
Medlem
Heinzes avatar
Från skvaller till Krim

//Heinze
Citera
2006-04-22, 13:53
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Vilken jävla looser han är, hade det varit i USA så hade han varit död. Får hoppas att han har lärt sig något i allla fall..
Vemdå?
Citera
2006-04-22, 16:53
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Vemdå?

Nazisten såklart, så han inte upprepar sina brott.
Citera
2006-04-22, 16:54
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arsedestroyer
Killen som högg honom var densamme som hoppade på huvudet på aftonbladet- journalisten utanför fryshuset i Sthlm (han som högg är idag avliden, mördad i finland).

Han var väl typ vaktmästare, och inte journalist?
Citera
2006-04-22, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.

Om det där är sant så var ju det ju ingen förlust precis. Det enda upprörande i sammanhanget är väl att mördarna bröt mot lagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in