2023-07-13, 04:37
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlucardaLucifera
Pics or it didnt happen

https://www.reddit.com/r/CrimeScene/..._larsson_case/
Citera
2023-07-13, 08:40
Medlem
Går säkert att googla fram Jag har inget sparat
Citera
2023-07-15, 18:57
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
https://www.reddit.com/r/CrimeScene/..._larsson_case/

Borttagen tyvärr, som det mesta på den där sidan. Finns det på documenting reality?
Citera
2023-07-15, 20:33
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlucardaLucifera
Borttagen tyvärr, som det mesta på den där sidan. Finns det på documenting reality?

https://www.documentingreality.com/f...mbered-173024/
Citera
2023-07-16, 00:51
Medlem
Va, är Christian död?
Citera
2023-08-20, 19:29
Medlem
Made.to.suffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
https://www.documentingreality.com/f...mbered-173024/

Alltid varit förundrad över hur bilder kommer ut är det via FUP eller är endel läckta? Vet om att det finns obducenter som tar bilder med privata telefoner och läcker ut men hur vanligt är sånt?
Citera
2023-08-21, 02:36
Medlem
FanTaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Va, är Christian död?

Obmud pratade om Christian Larsson som styckmördades i Bollnäs.
Citera
2023-11-22, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Made.to.suffer
Alltid varit förundrad över hur bilder kommer ut är det via FUP eller är endel läckta? Vet om att det finns obducenter som tar bilder med privata telefoner och läcker ut men hur vanligt är sånt?

Funderat på detta med, verkar vara läckor från polisen i vissa fall. En skev grej är att Daniel Wretströms obduktionsbilder inte är sekretessbelagda så begär du ut fupen så finns dom med. Det hade aldrig hänt med nyare fall.

On topic igen: tråden verkar ha stannat av lite, för er som vill gräva djupare i fallet så rekomenderar jag er att begära ut fupen. Kostar drygt 500 kr nånting, men där kan man grotta ner sig rejält.
Citera
2023-12-10, 00:52
Medlem
Kan man inte få reda på hur socialfallet/losern/fegisen dog.
Ingen som vet?
Ingen gammal loser kompis/skinhead som vill berätta.

Kanske han med skruvmejseln i ögat😂 kan berätta för oss alla hur fittan dog.

Men,men så är livet. Det viktigaste är att idioten är död. Sedan kan man bara fantisera att han fick lida mycket när han dog.
Citera
2024-02-14, 13:28
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Skinheads var idioter som sket totalt i vilken ras dom gav sig på. Enligt min erfarenhet så misshandlade dom vanliga oskyldiga svenska ungdomar. Under min tid som tonåring var jag med om skinskallegäng som gav sig på mina kompisar helt utan anledning tre gånger.

Skinheads ville bara ha en anledning att utöva våld på folk. De skulle lika gärna kunna tillhöra IS eller antifa eller någon annan vänsterextrem våldsam grupp.
Senast redigerad av Pressombudsmannen 2024-02-14 kl. 13:30.
Citera
2024-04-28, 19:05
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obmud
Det värsta som jag har sett var ändå bilderna på Christian i Bollnäs

Ja fyfan den bilden är vidrig tungan hänger utanför fyfan ocksåden påstackars eli i göteborg som blev mördad av det där äcklet.
Citera
2024-04-28, 19:06
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Skinheads var idioter som sket totalt i vilken ras dom gav sig på. Enligt min erfarenhet så misshandlade dom vanliga oskyldiga svenska ungdomar. Under min tid som tonåring var jag med om skinskallegäng som gav sig på mina kompisar helt utan anledning tre gånger.

Skinheads ville bara ha en anledning att utöva våld på folk. De skulle lika gärna kunna tillhöra IS eller antifa eller någon annan vänsterextrem våldsam grupp.
Helt rätt alla i dom gängen var narkomaner och alkoholister det är därför dom var så blåsta i roten.
Senast redigerad av rudi1985 2024-04-28 kl. 19:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in