2022-07-22, 07:42
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Alla inblandade var ju av samma ras, även den mördade. Svårt att få det till rasism.
Precis, det stämmer. Det hela var ett gäng mobbare som gick för långt. Sedan var det bara en i gänget som var "nazist".
Citera
2022-07-26, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Precis, det stämmer. Det hela var ett gäng mobbare som gick för långt. Sedan var det bara en i gänget som var "nazist".

Det “hela” var ett gäng mobbare som …….😂

Det var en ny beskrivning jag aldrig hört förut. 😃

De var fega losers som torterade och mördade! Synd att bara en av förövarna har dött. Rest in hell Daniel fegis Hansson!
Citera
2022-07-27, 07:17
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Det “hela” var ett gäng mobbare som …….😂

Det var en ny beskrivning jag aldrig hört förut. 😃

De var fega losers som torterade och mördade! Synd att bara en av förövarna har dött. Rest in hell Daniel fegis Hansson!

Vadå? John var mobbad av killarna som dödade honom.

Sedan håller jag med om ett gäng fega losers. Precis som fegisarna som mördade Daniel i Salmen.

Men att kalla mordet på John Hron för ett rasistiskt dåd tycker jag känns felaktigt. Det var bara en i gänget som var "nazist" , han kunde lika gärna ha tillhört AFA.
Citera
2022-08-29, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsPeterForsman
Även kremerade får gravplatser. Däremot kan hans aska ha strötts tex i havet eller minneslund. Personligen tippar jag på havet eftersom att han var, förutom älskad familjefar och bilmekaniker, även en hängiven sportfiskare. Allt enligt den hår tråden i alla fall.

Dock är det fel, har man inte råd med gravsten så bekostas det av det allmänna så om det inte finns någon gravsten så beror det inte på ekonomi. Eftersom Hansson drev egen bilmekanikerfirma (iaf enligt den här tråden) så tror jag nog inte att han saknade pengar.

Vila i frid Daniel! ♥️

Hur man kan vara så otroligt sjuk så att man skriver vila i frid och ett hjärta till en fasansfull misshandlare, torterare och mördare är så fullkomligt vansinnigt att jag inte finner ord. herregud. Normala människor tänker att hans straff inte kom tidigt nog, och att han borde lidit innan han dog.
Citera
2022-09-20, 17:31
Medlem
Nu är det snart dags att fira dödsdagen då losern/fegisen daniel hansson dog.
Det var en fantastisk dag den 27/3 2018.
Tänk att det gått snart 4 år, Synd bara att man inte får reda på hur fegisen dog.

Men den 27/3 då blir det fest!!!!!!!
Citera
2022-10-07, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Vilken ofattbar nivå av mörker om John skulle blivit lurad dit av nån han trodde var hans vän.
Det blev han inte, det lilla minns jag. De skulle tälta där och så dök slöddret upp, John drog ut i sjön men de fick tag omhand kompis, sedan så simmade John tillbaka då de hotade slå hans kompis, sedan åkte John på brutalt med stryk o som avslutning rullade en kille ut honom i sjön o såg honom sjunka. Därefter delade packet upp sig, en kille mådde röv o körde med sin mc o kollade stranden o hoppades se John men fattade vad de gjort.

Sedan ja, jag hörde också rykten om denna john att han inte alltid var så mysig, men detta är så många år sedan att det är som det är
Citera
2022-10-23, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX

Sedan ja, jag hörde också rykten om denna john att han inte alltid var så mysig, men detta är så många år sedan att det är som det är

Fan vilken jävla dum kommentar!
Så du menar då att det inte var så konstigt att han blev torterad och mördad.
Citera
2022-10-23, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Vadå? John var mobbad av killarna som dödade honom.

Sedan håller jag med om ett gäng fega losers. Precis som fegisarna som mördade Daniel i Salmen.

Men att kalla mordet på John Hron för ett rasistiskt dåd tycker jag känns felaktigt. Det var bara en i gänget som var "nazist" , han kunde lika gärna ha tillhört AFA.

Kanske inte ett rasistiskt dåd men definitivt ett politiskt dåd då dom mördade John för han var en av få som vågade stå emot nazzarna. Därför mördades han- för han vägrade suga nazzepenis!
Citera
2022-10-23, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Fan vilken jävla dum kommentar!
Så du menar då att det inte var så konstigt att han blev torterad och mördad.

Nej det förtjänade han inte. Men bara för någon råkar ut för något så måste inte sanningen kring personen förvandlas till att beskriva den som en ängel när så inte vart fallet. Om någon sparkar ihjäl dig när du köper mat, så kommer alla beskriva dig som den bästa kollegan,vännen, grannen fastän du egentlig var kanske bara ett svin
Citera
2022-10-23, 08:34
Medlem
Citat:
Nej det förtjänade han inte. Men bara för någon råkar ut för något så måste inte sanningen kring personen förvandlas till att beskriva den som en ängel när så inte vart fallet. Om någon sparkar ihjäl dig när du köper mat, så kommer alla beskriva dig som den bästa kollegan,vännen, grannen fastän du egentlig var kanske bara ett svin

Kan du inte berätta om vad du har hört om honom?

Som du säger är det självklart att det inte ursäktar ett mord. Så det behöver inte diskuteras.

I synnerhet efter filmen undrar man hur mycket i den som stämmer överens med hur John egentligen var.
Citera
2022-10-23, 15:23
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Kanske inte ett rasistiskt dåd men definitivt ett politiskt dåd då dom mördade John för han var en av få som vågade stå emot nazzarna. Därför mördades han- för han vägrade suga nazzepenis!
Ja, om han nu är sant att han stod upp emot nazisterna. Men jag tycker inte det ska kalls för ett politiskt dåd, precis lika lite som mordet på psykologen i Visby. Bara för att gärningsmännen har kopplingar till högerextremister.

Och i fallet med John så var bara en av mördarna nazist.
Citera
2022-10-23, 15:29
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:

Precis så är det. Jag vet inte hur John var i verkligheten och han kan säkert ha varit en fin kille. Men alltid när någon dör så är det ju den snällaste som den framställs som. Men det ger ju ingen orsak att mörda någon för det.

Undra om hur media hade hanterat mordet om det var tre utlänningar som var mördarna? Då kanske det hade varit John som hade framstått som monstret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in