2021-02-16, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Daniel hansson har ingen grav plats och jag trodde att det var för att han var så hatad av många. Men nu vet jag varför, hans white trash familj har inte råd att köpa en grav plats och en grav sten. Hans skinheads polare Kan inte spara ihop några pengar då dom behöver socialbidraget till folköl/knark/underhåll till sina ungar dom alldrig träffar.
han kanske kremerades?
Citera
2021-02-16, 23:12
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
han kanske kremerades?
Även kremerade får gravplatser. Däremot kan hans aska ha strötts tex i havet eller minneslund. Personligen tippar jag på havet eftersom att han var, förutom älskad familjefar och bilmekaniker, även en hängiven sportfiskare. Allt enligt den hår tråden i alla fall.

Dock är det fel, har man inte råd med gravsten så bekostas det av det allmänna så om det inte finns någon gravsten så beror det inte på ekonomi. Eftersom Hansson drev egen bilmekanikerfirma (iaf enligt den här tråden) så tror jag nog inte att han saknade pengar.

Vila i frid Daniel! ♥️
Citera
2021-02-17, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
När mordet ägde rum för tjugofem år sedan tyckte jag hela tiden det kändes som om något väsentligt utelämnades i rapporteringen; bland annat fann jag det märkligt att sk nynazister skulle attackera en person som var blond och blåögd. Inget framkom heller som tydde på att offret exempelvis hade engagerat sig politiskt mot gärningsmannakategorien eller på annat vis varit aktiv i samma riktning.

Efter att ha tagit del av olika resonemang här på FB förefaller dock bilden att ha klarnat något.

Otrevlig historia men på något sätt typisk för vad som kan hända i avgränsade miljöer ute på landet. Förmodligen den mest politiserade mordhistorien i landet.
Ja, allt är mycket märkligt, föräldrarna reste runt på alla skolor dit de var välkomna, pappan spelade och sjöng, de bägge pratade kring mordet på deras son, i åratal, de var nog traumatiserade , ett sätt att att komma vidare på ?
Citera
2021-02-17, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-THN
Det gjorde han väl?

Nej , det var en av förövarna som bodde/bor i Kode. Hron bodde i Kungälv.
Citera
2021-02-17, 16:13
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsPeterForsman
Även kremerade får gravplatser. Däremot kan hans aska ha strötts tex i havet eller minneslund. Personligen tippar jag på havet eftersom att han var, förutom älskad familjefar och bilmekaniker, även en hängiven sportfiskare. Allt enligt den hår tråden i alla fall.

Dock är det fel, har man inte råd med gravsten så bekostas det av det allmänna så om det inte finns någon gravsten så beror det inte på ekonomi. Eftersom Hansson drev egen bilmekanikerfirma (iaf enligt den här tråden) så tror jag nog inte att han saknade pengar.

Vila i frid Daniel! ♥️
Det låter som riktigt just kille det där!

Glömde nästan att han var en alkoholiserad och hjärnskadad sadist. Svagbegåvad dessutom.
Han kan vila i helvetet.
Citera
2021-02-17, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Det låter som riktigt just kille det där!

Glömde nästan att han var en alkoholiserad och hjärnskadad sadist. Svagbegåvad dessutom.
Han kan vila i helvetet.

Bra skrivet.

Ingen saknar den losern.
Citera
2021-02-19, 23:39
Medlem
Citat:

Vila i frid Daniel! ♥️

Hur kan du säga “vila i frid Daniel! ❤️????
Idioten var en sadistisk mödare/fegis som torterade en 14 åring till döds!!!!

Jag vet att han var bög så du måste vara hans pojkvän! Men även om du knullade den tjokisen så skulle du ta avstånd från en sådan sk “ människa”. Men du är väl likadan!
Citera
2021-02-19, 23:57
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Citat:
Hur kan du säga “vila i frid Daniel! ❤️????
Idioten var en sadistisk mödare/fegis som torterade en 14 åring till döds!!!!
Hur kan du tala illa om en död familjefar undrar jag! Daniel begick ett misstag när han själv var barn. För det sattes han i fängelse trots att han var ett barn.
Citat:
Jag vet att han var bög så du måste vara hans pojkvän! Men även om du knullade den tjokisen så skulle du ta avstånd från en sådan sk “ människa”. Men du är väl likadan!
Daniel hade barn och levde ett familjeliv och du är vidrig som talar illa om en människa som är död.
Citera
2021-02-20, 00:20
Medlem
Citat:
Hur kan du tala illa om en död familjefar undrar jag! Daniel begick ett misstag när han själv var barn. För det sattes han i fängelse trots att han var ett barn.
Daniel hade barn och levde ett familjeliv och du är vidrig som talar illa om en människa som är död.

Misstag!!!!! Jävla idiot. Misstag att han torterade en 14 åring i timmar!!!!
Att den jäveln förde vidare sina gener är otroligt skadligt för männskligheten. Hans jävla dotter borde inte finnas. Ska fan inte visa någon jävla respekt för hans hor unge, hor tjej, bög kompisar eller som i ditt fall bög knull.

Sluta fösvara och prata gott om den fegisen.
Är du en av dom som skändade offrets (kommer inte nämna hans namn då det inte är värdigt att göra det när jag kommenterar om fegisen/ mödaren.)gravsten? Jävla idioter.
Barn!!! Idiot! men Visst hans hjärna var som en 2 åring. 18 år då är man fan inte barn. Jävla tur idioten inte bodde i ett land med mer korekta straff. 7 -8 år fan rena skämtet! Ingenting!!
Citera
2021-02-20, 01:38
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Misstag!!!!! Jävla idiot. Misstag att han torterade en 14 åring i timmar!!!!
Att den jäveln förde vidare sina gener är otroligt skadligt för männskligheten. Hans jävla dotter borde inte finnas. Ska fan inte visa någon jävla respekt för hans hor unge, hor tjej, bög kompisar eller som i ditt fall bög knull.

Sluta fösvara och prata gott om den fegisen.
Är du en av dom som skändade offrets (kommer inte nämna hans namn då det inte är värdigt att göra det när jag kommenterar om fegisen/ mödaren.)gravsten? Jävla idioter.
Barn!!! Idiot! men Visst hans hjärna var som en 2 åring. 18 år då är man fan inte barn. Jävla tur idioten inte bodde i ett land med mer korekta straff. 7 -8 år fan rena skämtet! Ingenting!!

Jag sörjer inte sadistens död.
Men kalla inte hans dotter för horunge. Nån jävla nivå måste det vara, även på flashback.
Citera
2021-03-30, 02:04
Medlem
Citat:
Vila i frid Daniel Hansson.
Så jävla skönt att den idioten är död Öppnar champagnen.
Citera
2021-03-30, 10:18
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stamford
Så jävla skönt att den idioten är död Öppnar champagnen.
Gör det. Och minns de ljusa och fina stunderna, när Daniel var ute och fiskade och meckade sin bil som han älskade så mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in