Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Den här lillrunken borde ju inte få kuska runt på vägarna i lastbil han ska ju sitta på ett psykhem.
Med risk att bli hudflängd nu men iaf..
Orkar inte gå igenom samtliga brott AE fällds för men två exempel är ju en 16åring och en 14åring.
Att tjejer i just den åldern har en ovanligt bra talang för att hitta på saker ska man inte glömma,
speciellt den där som skulle varit packad på nån fest och han skulle taffsat.
Det händer varje helg och tonårsföräldrarna som verkligen borde veta hur mkt ungdomar ljuger, tror plötsligt varenda detalj i deras berättelser
Att han själv varit packad och taffsat är ju också nåt som händer jäkligt ofta, visst det är fel men inte så sjukt så man ska sitta på psyket - då skulle 90% av alla män sitta där
Min bror har berättat hur många historier som helst (han jobbade förut som vaktmästare på en högstadieskola) att tjejerna kom med massa sexförslag och massa annat och jag lovar, om nån skulle hört dem så skulle de lägga skulden på min bror istället, så verkar hjärnan på en tonårstjej funka tyvärr!
Så just de sakerna tycker jag inte talar om hans psykiska status.
Däremot att skaka tassen till nåra trosor i ett omklädningsrum är nog mera en indikation på nåt fel i huvudet...men fortfarande ganska harmlöst
iaf om man jämför med mord och våldtäkt på en 10åring
Eller är det samma sak?