Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Oroväckande att E som så klart och tydligt såg gärningsmannen beskriver henne som max 1.65, mullig och med axellångt hår?
CS är jämfört med E väldigt lång..180 cm, är smal och var mycket längre hår än axellångt.
Att kunna uppfatta att någon är osminkad men ändå ta så väldigt fel på längd låter skumt..
Tog hon av sig skorna? Vita strumpor?
Jag reagerade också på att E mindes en kortare GM, men (och här handlar det återigen om preferenser) vad jämförde hon med? T som är närmare 2 m? Sig själv, E är nog inte ens 1.60. Stog CS raklång när hon kom in i hallen, hukade hon sig?
165 låter fortfarande väldigt lite, och längden borde ju ha etsat sig fast eftersom 1.80 är långt för att vara kvinna. Dock så är E ändå tillsammans med T som är lång och bästa vän med M (eller L som hon kallas) som också är väldigt lång (strax över 1.80) Kanske jämförde hon med dem och tyckte inte att CS verkade så lång?
Mulligheten tycker iaf inte jag är ett dugg konstigt, har hon haft dubbla kläder på sig (för att snabbt kunna slita av sig de översta paret så att ingen ska kunna se vad som hänt) så kan hon mycket väl ha sett mullig ut. Och i vinterkläder är det nog inte många som ser smala och smäckra ut!
E minns också hur gärningsmannen låter, och det finns ingen möjlighet att hon kan ha hört det innan detta, hur många bilder hon än kan ha sett på CS (de hon sett, såg hon ca 1 år innan morden, jag frågade henne efter jag skrev här förra gången om att hon inte sett några bilder på CS)
Efter morden har hon dock inte sett några alls, efter att ni skrev här om att ha CS som avatar och inboxa E (kommer inte ihåg exakt vad som skrevs men något sånt var det) har inte E loggat in på sin sida för att hon
inte vill se kort på CS eftersom hon
inte vill påverkas till att minnas saker hon egentligen inte minns.