2008-04-04, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
M** i ref. mail?
http://www.flashback.org/showpost.php?p=10515282&postcount=4231
http://caligatio.bilddagboken.se/p/show.html?t=1164409201&id=19587702
Hur kan hon fortfarande vara aktuell i okt 07!?

K****n i ref. mail?
http://photos-b.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v172/210/87/589230119/n589230119_878185_5605.jpg

Bilden är från Novemer 2006
Lägg av med att sprida en massa skit som inte stämmer!
Senast redigerad av titteloo 2008-04-04 kl. 12:55.
2008-04-04, 12:46
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W_T_F
Vart ser du det?

Du måste adda applikationen Advanced wall för att kunna se CS dito. Jag tog bort den direkt efter att ha kikat in igår kväll. Någon har direktlänkat dit tidigare i denna tråd. Kolla bakåt.

Scrollar man längst ner på vems sida som helst finns en "report this person"-funktion. Noterade det först när jag såg den på CS sida. Det blev lite...konstigt. Men både Facebook och Flashback har säkert dömda mördare som medlemmar och CS är inte ens dömd än. Internet brygger broar mellan människor som aldrig skulle "korsa" varandras vägar IRL.
2008-04-04, 12:46
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vhyt
On/T
En väldigt trovärdig teori faktiskt. Jag tror fortfarande att T vet mer om saken än han låtit påskina, jag menar han kör ju dubbelspel när det gäller stalkingen , ena minuten hänger han ut tyskan på nätet och det har varit så jobbigt med den falska adoptionen mm.
Nästa minut säger han i pressen att han inte har vetat att han varit stalkad utan polisen har sagt det?
Undrar om han har haft ett förhållande med tyskan bakom E's rygg? Varför har annars inte grannarna uppmärksammat honom på den sk.stalkingen?
--
O/T En varm hälsning från mej till alla Arbogabor
http://www.youtube.com/watch?v=o0k2k8DJ6iU&feature=related

Kanske för att grannarna inte kände T o E så väl. De var ju liksom nyinflyttade.
Varför skulle han flytta ihop med E, om han har ett förhållande med C???
Varför har ni så mycket misstankar mot T? Vad skulle han tjäna på att döda barnen och E? Varför skulle han sitta kvar hos en levande E, om han nu skulle gjort vad somliga här vill påskina? Då skulle han för f-n fullbordat allt!! Eller hur??
2008-04-04, 12:56
Medlem
SingleStars avatar
Saxat från AB:

"Pappan Roland Jangestig, morfar till de två mördade barnen, berättar att hon nu börjat prata om barnen, även om det bara är ytterst fragmentariskt och svårtolkat."

Hur stora skador kan hon tänkas ha fått med ledningen av den uppgiften och hur länge kommer hennes tal att vara svårtolkat?
2008-04-04, 13:01
Medlem
Tuesdays avatar
Nya uppgifter

Citat:
Idag säger åklagare Thomas Klinge att det framkommit en hel del nya uppgifter vid gripandet.
- Vi har hittat dokument på henne som innehåller namn på personer som kan ha sett eller talat med henne sedan hon kom tillbaka till Tyskland, säger han./.../
Enligt Klinge utgörs dokumenten bland annat av brev. Under dagen kommer polisen att förhöra flera av de nya vittnena.
- Vi ska också fortsätta att gå igenom dokumenten och se om vi de kan leda oss vidare, säger Thomas Klinge.

http://www.expressen.se/nyheter/1.1110499/nya-vittnen-kan-losa-morden
2008-04-04, 13:09
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irriterad
Kanske för att grannarna inte kände T o E så väl. De var ju liksom nyinflyttade.
Varför skulle han flytta ihop med E, om han har ett förhållande med C???
Varför har ni så mycket misstankar mot T? Vad skulle han tjäna på att döda barnen och E? Varför skulle han sitta kvar hos en levande E, om han nu skulle gjort vad somliga här vill påskina? Då skulle han för f-n fullbordat allt!! Eller hur??

du är väl inte Irriterad?

Håller med i sak, men de kan ha haft kontakt utan att det behöver ligga något brott eller kärlekshistoria bakom.
2008-04-04, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av titteloo
Bilden är från Novemer 2006
Lägg av med att sprida en massa skit som inte stämmer!

Vad är det som inte stämmer? Att T:s vänner tyckte CS var en underbar och trevlig tjej?
2008-04-04, 13:16
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perVers2.1
du är väl inte Irriterad?

Håller med i sak, men de kan ha haft kontakt utan att det behöver ligga något brott eller kärlekshistoria bakom.
Jo.
Ja, HON höll ju åtminstone kontakt.
Men jag har frågat många gånger(de som tror att T är inblandad, eller t.o.m utfört morden), men de har för tusan inget svar. De bara pååååååstår att så är det nog. Men VARFÖR de tror så, får man inget svar på.
2008-04-04, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cask Strength
Garanterat formatet MM/DD/YY i mailet eftersom tidsangivelsen är i 12-timmarsformat.

Detta ger att mailet skickades 2007-04-10 kl 23:51.

Okej! Så är det nog ja.
2008-04-04, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Irriterad
Jo.
Ja, HON höll ju åtminstone kontakt.
Men jag har frågat många gånger(de som tror att T är inblandad, eller t.o.m utfört morden), men de har för tusan inget svar. De bara pååååååstår att så är det nog. Men VARFÖR de tror så, får man inget svar på.

Jag skrev tidigare en teori IFALL T skulle gjort. Och varför.
Tycker inte man ska fastna i ett tunnelseende i fall som detta. Spekulera är tillåtet då det inte har någon som helst inverkan på vare sig resultat eller polisarbete.
2008-04-04, 13:26
Medlem
Irriterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag skrev tidigare en teori IFALL T skulle gjort. Och varför.
Tycker inte man ska fastna i ett tunnelseende i fall som detta. Spekulera är tillåtet då det inte har någon som helst inverkan på vare sig resultat eller polisarbete.

Men det var inte just dig jag menade. Det finns sådana puckon här, som bara tjatar om det hela tiden.
Senast redigerad av Irriterad 2008-04-04 kl. 13:30.
2008-04-04, 13:30
Medlem
Hunnerkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Det låter som att CS skriver om hennes självmordsförsök och att hennes vän Katrin blivit sur på T då han inte hjälpt CS till planet utan tyckte att hon kunde köra bilen själv? En helt annan version av händelsen än när T skrivit om den på bloggen. Då var han den verkliga hjälten som tog hand om allting inklusive satte henne på planet? Vilken version är den rätte?
Om jag inte kommer ihåg fel så var det hans kompisar som satte henne
på planet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in