2008-04-04, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Lite oroväckande är det att CS var så villig att lämna dnaproverna och samtidigt hävdar att hon är oskyldig. Hon måste vara bra säker på att hennes dna inte finns på brottsplatsen?
Tänk om det är så illa att CS är oskyldig men vet att hon kan ha bidragit till att morden begicks och är livrädd på grund av det? Skyddar hon någon kanske?
Hon kanske hade stalkat familjen men även haft lite samröre med T under tiden?
Åkte hon till Arboga för att berätta för E om dubbelspelet?
Ringde hon sedan till T och berättade vad hon hade gjort?
Fick T samtidigt ett sms från E." när kommer du hem"? (typ,jag är jävligt förbannad).
Rasade hela masken för T just då?
OBS! Det här är bara en teori, ingenting annat.
On/T
En väldigt trovärdig teori faktiskt. Jag tror fortfarande att T vet mer om saken än han låtit påskina, jag menar han kör ju dubbelspel när det gäller stalkingen , ena minuten hänger han ut tyskan på nätet och det har varit så jobbigt med den falska adoptionen mm.
Nästa minut säger han i pressen att han inte har vetat att han varit stalkad utan polisen har sagt det?
Undrar om han har haft ett förhållande med tyskan bakom E's rygg? Varför har annars inte grannarna uppmärksammat honom på den sk.stalkingen?
--
O/T En varm hälsning från mej till alla Arbogabor
http://www.youtube.com/watch?v=o0k2k8DJ6iU&feature=related
2008-04-04, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
M** i ref. mail?
http://www.flashback.org/showpost.php?p=10515282&postcount=4231
http://caligatio.bilddagboken.se/p/show.html?t=1164409201&id=19587702
Hur kan hon fortfarande vara aktuell i okt 07!?
K****n i ref. mail?
http://photos-b.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v172/210/87/589230119/n589230119_878185_5605.jpg

Mailet är skrivet till T i oktober -07? Det låter som att de har ganska stadig kontakt tycker jag. På CS:s facebooksida i albumet som heter sweden, är killen på bilderna T? eller är det någon annan? Bilderna ser ut att vara tagna under sommaren-07.
Det verkar otroligt att CS skulle skriva så personligt till någon hon inte fick några svar ifrån.
2008-04-04, 11:37
Bannlyst
CS mail

Det låter som att CS skriver om hennes självmordsförsök och att hennes vän Katrin blivit sur på T då han inte hjälpt CS till planet utan tyckte att hon kunde köra bilen själv? En helt annan version av händelsen än när T skrivit om den på bloggen. Då var han den verkliga hjälten som tog hand om allting inklusive satte henne på planet? Vilken version är den rätte?
2008-04-04, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Man ska inte tro på allt man läser... Varför tog polisen med sig 3 hammare för en jämförelse?

Var är stickvapnet/kniven?
Är det bekräftat att en kniv varit inblandad? Är det inte snarare så att "stickskadorna" kommer från baksidan av hammaren?
2008-04-04, 11:42
Medlem
stardust74s avatar
Datum !

QUOTE=Mariooo]Mailet är skrivet till T i oktober -07? Det låter som att de har ganska stadig kontakt tycker jag. På CS:s facebooksida i albumet som heter sweden, är killen på bilderna T? eller är det någon annan? Bilderna ser ut att vara tagna under sommaren-07.
Det verkar otroligt att CS skulle skriva så personligt till någon hon inte fick några svar ifrån.[/quote]

OBS Jag är ganska säker på att detta datum är "omvänt", många inställningar skriver datum annorlunda än vi gör i Sverige. Jag tippar på att det står 4(april) 10 (datum), vilket för övrigt skulle stämma med dramat gällande hennes självmordsförsök. Var inte det i mars 07 ? Hur som helst, jag skulle läsa datumet månad-dag, många europeiska länder bl.a skiver datumen så. Även finns det varianten dag-månad-år, jag själv kommer från ett land där man skriver datumen så.

Kanske OT men ändå viktigt vad det gäller deras eventuella kontakt. Rätt ska vara rätt, och jag tror att mejlet skickats i april. Som sagt, hon verkar prata om dramat i Mariehamn (visst var det i Mariehamn?) och då verkar det stämma.
2008-04-04, 12:04
Medlem
Arabesques avatar
Vad menar Himod med att han tar sig friheten att fabricera ännu ett mail?? Har han hittat på det, eller?
http://www.flashback.org/showpost.php?p=10515282&postcount=4231
Senast redigerad av Arabesque 2008-04-04 kl. 12:08. Anledning: Förtydligande
2008-04-04, 12:04
Medlem
Vargen1972s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RäjserSnigeln
Är det bekräftat att en kniv varit inblandad? Är det inte snarare så att "stickskadorna" kommer från baksidan av hammaren?

Nja, bekräftat och bekräftat, "rykten" säger att E blivit illa SKUREN i ansiktet, men det behöver ju inte innebära att det måste vara en kniv.
2008-04-04, 12:05
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargen1972
Nja, bekräftat och bekräftat, "rykten" säger att E blivit illa SKUREN i ansiktet, men det behöver ju inte innebära att det måste vara en kniv.
En trasig hammare som används med full kraft kan nog åstadkomma en hel del skärskador...
2008-04-04, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Från C´s Facebook torsdagkväll (igår):

Vart ser du det?
2008-04-04, 12:18
Medlem
-X-hellfires avatar
Kan ni inte ta och lägga utförligt beskriven/spekulerad tortyr i en spoiler tack!

...lunchen åkte nästan upp här
2008-04-04, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vargen1972

Det stämmer inte.
2008-04-04, 12:25
Medlem
Cask Strengths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Mailet är skrivet till T i oktober -07? Det låter som att de har ganska stadig kontakt tycker jag. På CS:s facebooksida i albumet som heter sweden, är killen på bilderna T? eller är det någon annan? Bilderna ser ut att vara tagna under sommaren-07.
Det verkar otroligt att CS skulle skriva så personligt till någon hon inte fick några svar ifrån.

Garanterat formatet MM/DD/YY i mailet eftersom tidsangivelsen är i 12-timmarsformat.

Detta ger att mailet skickades 2007-04-10 kl 23:51.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in