Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Någon psykologiexpert som har en teori om varför CS inte erkänt än? Själv hade jag brutit ihop efter bara några dagar utan internet. Internet och cola.

Håller med!

Kanske det är därför CS inte klarade lilla sinnesundersäkningen?
Ingen cola kan få vem som helst att flippa...
Det skulle kunna vara så att hon inte ens själv vet vad hon gjort, förträngning av olika grad är inte helt ovanligt i samband med grova våldsbrott.
Tuesday:
Tyskhelvete kontra "Den kåte knulltrubaduren T" eller "Våldsverkarludret" om E, anser du inte att det är, om inte värre, så likvärdigt? Demoniseringen av T o familjen J har dessutom gått ut på allehanda otrevligheter om hur "mediakåta" de är o hur mycket de knarkar o dealar knark! DET tycker jag slår ALLA bottenrekord! INGET av detta har enbart diskuterats i pm, det har stått i inlägg.
eloge: CS sitter i häktet i Västerås, inte i Guantanamo...