Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
M;en är du bäng eller ? Hade polisen haft bevis så hade ju saken varit biff nu. Vaför tror du att åklagaren får begära uppskov hela tiden? Jo för att finna bindande bevis som man inte hari dagsläget.
Polisen sköter detta väldigt illa , det luktar Palme-mordet lång väg. Sen vittnen kan inte vara trovärdiga längre då tyskan figurerat i media sedan dag ett.
Bäng är faktiskt ett ord jag tänker på när jag ser dina inlägg här. Mitt i prick!
I, det som vi i dagligt tal menar med,
media har CS inte visats utan "blurr". Räkna inte med att alla sitter och läser på flashback.
Att det tar tid är inget ovanligt. Det har framförts i tråden ett otal gånger.
Det var ett jävla tjat om Palme-mordet. Fullständigt orelevant och ointressant vad gäller detta fall.
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Jag har väl följt häktningsförhandlingarna och bevisen har ju varit väldigt svaga hittils nästa gång om de inte har något nytt släpps tyskan fri.
Hade de haft säkra vittnesmål så hade inte tyskan suttit häktad längre då hade hon varit på rättpsyk nu i väntan på rättegång.
Edit: Gör inte bort dig mer nu (jag läste ditt inlägg ovan). Du uttalar dig om saker som du inte har en jävla aning om.