2008-04-26, 22:45
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormlykta
Inte en dag för tidigt att tyskehelvetet blir utlämnad nu. Skönt att de verkar ha så pass på fötterna så hon blir fastnaglad av lagens långa arm. Ni som vill ha dit T som gm kan ju gå och lägga er och slicka era sår.

Rättvisan segrar alltid.

...o här dök den vite riddaren på häst upp!
Jag visste att du fanns!
Kloka ord rakt igenom!

Polisen har, vad jag kunnat utläsa, gjort ett fantastiskt jobb i ett inte helt lätt fall. För att inte säja unikt som tur är! Ser med spänning fram emot de bevis de så småningom garanterat lägger fram!
2008-04-26, 22:46
Medlem
Cask Strengths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Sedan kan man fråga sig varför så många här med näbbar och klor är motståndare till att T skall synas i sömmarna?

Det är ju redan gjort. Polisen synade honom och avskrev honom. Säkert är att polisen synat honom mer efter avskrivningen, för det är så dom jobbar.

Släpp det där nu och gå vidare. Det går inte att diskutera med dig eftersom du inte tar till dig information.
2008-04-26, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agatha Christie
Verkar då inte vara någon polis eftersom han fick order av polisen utanför att sitta kvar i bilen och inte fly in till villan.
Och vilken trovärdig källa har du på det eller räcker det för dig att någon här påstått att det gått till på det viset?
Tänk på att en del vill känna sig märkvärdiga här och komma med "breaking news" och har man inga så hittar man på.
Tror definitivt att vi fått läsa om detta i någon tidning om det var sant.
2008-04-26, 22:49
Medlem
Citat:
Hur vet vi att det var två timmar T var bojad?
Jag tror någon arbogabo skrivit detta på FB.
Däremot står det klart att T senare på kvällen fick höra barnens dödsbud per radio i TT då han var på väg till sjukhus.
På natten hade han fullt upp med samtal från media.
Detta står att läsa i hans blogg.
Jo men hur vet du att det är sant?
2008-04-26, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Budda2006
Och vilken trovärdig källa har du på det eller räcker det för dig att någon här påstått att det gått till på det viset?
Tänk på att en del vill känna sig märkvärdiga här och komma med "breaking news" och har man inga så hittar man på.
Tror definitivt att vi fått läsa om detta i någon tidning om det var sant.
Källan tycks ju vara trovärdig då självaste polismästaren med lärjungar kom till honom på hembesök.
2008-04-26, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Budda2006
Jo men hur vet du att det är sant?
T kom ju uppenbart till sjukhuset denna kväll och inte till häktet.
2008-04-26, 22:54
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Källan tycks ju vara trovärdig då självaste polismästaren med lärjungar kom till honom på hembesök.

Jag är övertygad om att källan är trovärdig men undrar återigen vad den händelsen har med T´s avförande som misstänkt att göra?
Har du satt alla på ignore?
2008-04-26, 22:55
Medlem
Citat:
Jag har påtalat att det finns ett tyskhat i tråden. Jag har blivit motsagd av flera. Tack för att det finns folk som kommer in då och då och bekräftar det jag skriver.
Att skriva tyskhelvetet är väl ingen bekräftelse på tyskhat.
helvetet syftar på CS och prefixet tysk på att hon är från tyskland.
Ex bollhelvetet gick inte in, betyder inte att man hatar alla bollar.
2008-04-26, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Jag är övertygad om att källan är trovärdig men undrar återigen vad den händelsen har med T´s avförande som misstänkt att göra?
Har du satt alla på ignore?
Avförandet är ju att T rätt omgående fick fri lejd till att vara en fri man.
NJ greps ju som misstänkt gm denna kväll.
2008-04-26, 22:58
Bannlyst
Citat:
Jag har påtalat att det finns ett tyskhat i tråden. Jag har blivit motsagd av flera. Tack för att det finns folk som kommer in då och då och bekräftar det jag skriver.
Men för helvete!! Jag har inget mot Tyskland som nation, men om de kommer hit och slår ihjäl barn så ska de fan ha samma behandling själva. Jag ställer mig gärna först i kön för att bli hennes baneman. Med hammare.
2008-04-26, 22:59
Medlem
Citat:
Jag hoppas för din skull att du menar "tycks" med ironi, för en källa blir inte mer trovärdig bara för att han berättar att polisen har pratat med honom.
2008-04-26, 22:59
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
T kom ju uppenbart till sjukhuset denna kväll och inte till häktet.
Ja, då vet vi vart han tillbringade natten - och varför. Det är mer än vi kan säga om denna CS som styvnackat har vägrat att tala om för den svenska polisen vart hon befann sig natten mellan morddagen och tisdagen - samt vad hon hade för sig hela dagen fram till flygets avgång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in