Citat:
Ursprungligen postat av SjukaArboga
Människor som skriver mor istället för mamma brukar oftast vara med i sekter. Du råkar inte bo i Arboga? Kanske rent utav hemma hos Mor och Far.
Nej, jag bor sen många år på egen hand samt med sambo. För att förklara ytterligare:
Jag bor varken nära eller i Arboga till skillnad från dig?
Citat:
Det är väldigt märkligt att du påstår att vi inte svra på direkta frågor. Du har aldig funderat på att svaren kanske blir censurerade så att lille KTT inte blir kränkt. Mina inlägg har en livstid på cirka 25 sekunder oavsett vad jag skriver.
Kan ju bero på att du endast skriver en massa skit som är osant? Dessutom och härefter vägrar du svara på vad KTT betyder, vilket får mig att se dig som ytterst oseriös!
Citat:
Jag har ingen aning om hur länge hon var hemma hos sin mamma. Men du verkar ha klockat det hela. Kanske samma klocka som var i möteslokalen? 19:00:00 PIP.
Jag talade fortfarande inte om mordkvällen, UTAN om hennes tid I Tyskland. Hur svårt är det att förstå? En sekund hit eller dit gör ingen skillnad, hon påstås ändå bara befinna sig vid mammans sida i två till tre timmar AV fyrtioåtta. Samtidigt som ni anser det vara skandal att tillbringa en timme på sex veckor i sin blogg? SKENHELIGT OCH YTTERST MÄRKVÄRDIGT. Samt skandal att offer inte ens ska få spendera en timme vid datorn på sex veckor. Fortfarande har du inte gett ens en förklaring, hur orimlig den än må vara på detta!
Citat:
Jag lägger inte in några värderingar i hur länge man skall vara hos sin sjuka mamma för att få godkänt, väl godkänt, mycket väl godkänt eller underkänt. Något säger mig att du har gränserna väldigt definerade.
Samtidigt som du lägger ner mycket värde i hur pass mycket tid en person det vill säga ungefär en timme på sex veckor? Är han i såna fall Icke godkänd? Konstigt att det är INTE ok att lägga ner en timme på en blogg över sex veckor medans det är helt ok att endast tillbringa tre timmar som högst med sin döende förälder?
Citat:
När det gäller KTT:s förehavande så har vi aldrig fått utreda dom här på Flashback. Det finns en massa rykten som vi inte får undersöka av någon anledning. Ett tips är att läsa hans blogg. Sjukt? Javisst! Men betyder det att han är skyldig. Nej. Men det är en indikation på att något är väldigt skumt och sjukt i Arboga. Hur kan en sådan människa betraktas som messias? Vad är det man döljer? Fundera på det.
Du har fortfarande inte sagt vem KTT är. Frågan är om du är rädd eller bara efterbliven, för många har vid flera tillfällen frågat dig om just detta.