2008-04-18, 21:36
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Snälla, snälla...Är du bussig o översätter för en som bara kan "Ich liebe dich"?

De hävdar att CS kan komma att utlämnas till Sverige på fredag. Kör artikeln i babelfish eller liknande. Här:

edit: Zu spät!

OT: hur gör man spoilerruta?
2008-04-18, 21:42
Medlem
Veckans klubbas avatar
Igen:
Har polisen kollat hammare hos grannarna? Kan inte det vara intressant?
2008-04-18, 21:43
Medlem
Apollons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Ledsen, men ditt skitsnack om vad jag har skrivit och inte skrivit om angående dådet i Arboga renderar dig nu till trollistan.

Du vet inget mer än ditt eget tunnelseende.
Om du vill vara en seriös debattör borde du bemöta mina inlägg eftersom jag beskriver det jag vet om detta...

Att kalla mig troll när jag skriver om saker som (vad jag vet) inte är beskrivet tidigare i tråden tycker jag känns lite fel...
Senast redigerad av Apollon 2008-04-18 kl. 22:14.
2008-04-18, 21:45
Medlem
eloges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Jag skriver ju tydligt enligt media iaf.

Vad mer ska jag skriva *mediabilden - OBS OBS OBS - ej fakta* skulle det förtydliga det mer eller?

Det enda jag begär är att ni läser allt vad jag skriver innan ni kommenterar/sågar/hyllar

Sen spekulerade jag ingenting utan sammanfattade vad media hade skrivit

Vad "-enligt media iaf...," syftar på insprängt mitt i en mening är långt ifrån klart. Ser ut som det dunkelt tänkta blev det dunkelt skrivna.

Din trovärdighet minskade betydligt när jag ser hur slarvigt du uttrycker dig.
2008-04-18, 21:48
Medlem
John A Genzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Igen:
Har polisen kollat hammare hos grannarna? Kan inte det vara intressant?

Och i vilket syfte skulle det vara intressant
2008-04-18, 21:54
Bannlyst
Formellt och materiellt

Citat:
Ursprungligen postat av Agatha Christie
Varför ska då Tysk Domstol ta upp Cs överklagande nästa vecka om dom inget påverkan har ?

Till Tysk domstol kan CS överklaga formella fel. Detta kan hon göra antingen för att hon tror hon ska vinna, eller för att förhala överlämnandet.

Det materiella (i detta fall häktningsskälen) har inte tagits upp i tysk domstol och kan därför inte överklagas.
2008-04-18, 22:00
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John A Genzale
Och i vilket syfte skulle det vara intressant

Det har väl hänt att grannar slagit ihjäl varandra förut under mänsklighetens historia, eller? En granne har dessutom god kännedom om närområdet, och det skulle nog inte uppfattas som märklig/uppseendeväckande om en sådan rörde sig i området. GM kanske knappt hade hunnit lämna villan innan T kom dit? Kanske altandörren nyttjades?
2008-04-18, 22:03
Medlem
John A Genzales avatar
Citat:
Det har väl hänt att grannar slagit ihjäl varandra förut under mänsklighetens historia, eller? En granne har dessutom god kännedom om närområdet, och det skulle nog inte uppfattas som märklig/uppseendeväckande om en sådan rörde sig i området. GM kanske knappt hade hunnit lämna villan innan T kom dit? Kanske altandörren nyttjades?

Är det därför vittnen finns som sett okänd givit sig av från platsen
2008-04-18, 22:05
Medlem
miapetters avatar
Citat:

Tänk! Grannarna är förhörda, flera gånger om!

Sorry för tråkig ton men jag är så trött på allt spekulerande...inte speciellt på dej!
2008-04-18, 22:11
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John A Genzale
Är det därför vittnen finns som sett okänd givit sig av från platsen

Den okände som kan vara man eller kvinna? Var det någon som såg ansiktet på personen, eller typ bara en ryggtavla? Lång och smal, vaggande gång? Alla i närområdet är korta, feta och går som om de har spett i arslet? Ta inte illa upp ifall du är en av grannarna, men det lilla man läste i AB lät ju som det kunde vara vem som helst?
2008-04-18, 22:14
Medlem
John A Genzales avatar
Citat:
Den okände som kan vara man eller kvinna? Var det någon som såg ansiktet på personen, eller typ bara en ryggtavla? Lång och smal, vaggande gång? Alla i närområdet är korta, feta och går som om de har spett i arslet? Ta inte illa upp ifall du är en av grannarna, men det lilla man läste i AB lät ju som det kunde vara vem som helst?

För att göra dig besviken så tillhör väl jag dom korta och feta då?
2008-04-18, 22:17
Medlem
Veckans klubbas avatar
Har de fastställt att CS mobil befann sig i villaområdet genom triangulering?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in