Citat:
Ursprungligen postat av SjukaArboga
Skulle vara kul om någon av grannnarna kunde konfirmera att bilen var full av instrument.
Kan säkert någon granne intyga OM det var så att det fanns instrument i det redan innan mötet i Köping. Kan vara så att de lassades in där. Därför ytterligare skäl till att T skrivits av. Man la in inlassning av saker i tiden också.
Citat:
Som dessutom skulle ta 40 minuter att lasta ur. Låt mig gissa. I bilen hade han en flygel, ett piano, en basfiol osv.
Ingen som sagt att URLASSNINGEN skulle ta den tiden. Utan körtid, stopptid för urlassning och körtid hem. Med ev ytterligare stopptid för att prata med någon etc.
Citat:
Jag hoppas att ni själva märker hur absurt det är. Antalet obesvarade frågor bara växer kring KTT.
KTT
Citat:
Vilka nycklar hade han glömt?
LÄS TRÅDEN INNAN DU POSTAR -ABF-lokalens!!!!
Citat:
Hur vet man att klockan var exakt 19.00.00? Synkronisering med något atomur?
Majoriteten eller allas klockor som var på mötet visade på ÖVER 19. Sannolikheten är då stor att det var efter kl 19.
Citat:
Varför lät han bilen stå obevakad med ABF:s instrument i bilen?
Vet vi verkligen att instrumenten var i bilen under mötet? Kanske tintade rutor och billarm som gjorde att det kändes säkert? mm
Citat:
Varför skall någon med KTT:s moral bry sig om rödljus och fartbegränsningar?
KTT står för? Vad är det med hans "moral"? Please tell us!!
Citat:
Varför hånat man polisen i i fallet med LillRunken men tror fullständigt på deras kompetent i detta fall?
Ingen tror att polisen är fullständigt kompetent, men samtidigt så tror man kanske itne att de är totalt inkompetenta heller. Går kanske itne heller att rakt av jämföra bestialiska mord med varandra. Vi vet inte vilka bevis de sitter på mot CS.
Citat:
PS! Mitt tredje inlägg på FB. Vi får se hur länge det får stanna kvar på detta antityskanforum.
Antityskan? Antimördaren oavsett nationalitet är det för mig i alla fall!!!
Ska jag radera detta då OP är borta? Eller gör ni det moderatorer?