Citat:
Ursprungligen postat av Melkol
Måste bara fråga: Varför är det märkligt att någon är hemma flera gånger en dag? T verkar ha ett någorlunda mobilt jobb där han jobbar helger, kvällar, vardagar på flera olika plaster. Att då titta in hemma och äta etc tycker jag inte verkar konstigt. Eller hämta olika saker baserat på vad han ska göra näst. Dessutom har de precis flyttat och kanske det är saker de behövde fixa...
*Måste nog börja tänka mig för hur många gånger jag går in och ut hemma på en dag...*
Titta där, du och ett par till här sysslar ju bara med försvarstal för T hela tiden och jag har förstått att en del av er är vänner med T.
Men ni har berättat er del av historien, tiderna, platserna osv..
Så varför inte låta folk med avvikande syn spekulera fritt? Skadar det er eller?
Jag tror inte T är skyldig men det här enorma försvaret för T som varit sen trådstart är LÖJLIGT!
T kan mycket väl ha utfört detta TROTS att han åkte strax efter 19, att han hade 1,8 liter luft i vänster framdäck osv..