Citat:
Ursprungligen postat av reproach
Jag säger inte emot dej om CS, hon verkar vara den mest sannolika.
Men vi kan säga massa om blodspår osv men finns mängder av variabler som varken vi eller polisen kan räkna med.
T KAN ha smetat ut blodet och därigenom ändrat blodmönstret t ex..
Nu säger jag inte att jag tror det men finns mycket vi aldrig kommer få veta,
och att polisen har rätt i allt har vi väl sett i att de anhöll pappan först?
Att jag går på dej beror på att du kallade någons tankar för sjuka teorier och efter att ha fått höra sån skit en massa ggr så lackar man ur
Men människorna funkar ju så, först så använder man fula ord när man inte kan möta upp ett argument, sen övergår man till fysiskt våld så ibland är det nog tur att vi är anonyma på FB

Då är vi i alla fall överens om CS som trolig GM. Alltid något!
Blodspåren kan förändras av att någon smetar ut dem, ja, men det är ganska kort tid att hinna med att göra det på... Du ska först hinna med att utföra brottet, sen ska du hinna smeta ut allt blod så att det inte ser "misstänkt" ut och sen ringa 112... Men är man snabb så...
Jag riktade inget mot dig, eller hur? Så då förstår jag inte varför du snedtänder på mig?
Jag har tröttnat på alla härinne som fortfarande anklagar T för att ha gjort detta och en sån teori är i mina ögon sjuk!
Enda gången jag använder "fula ord" är när något upprör mig och att tro att T har gjort detta upprör mig. Det betyder inte att jag skulle övergå till fysiskt våld... (Men jag förstår vad du menar.)