Citat:
Ursprungligen postat av grisöra
Du presenterar dina åsikter och argument, jag mina. Det är så civiliserad debatt går till. Det är bara i denna tråd som arbogapigorna tar det så personligt med sin älskade trubadur. Ovana debattörer.

Om du skriver "Önsketänkande från din sida" då skulle man kunna förvänta sig att du
vet något som jag
inte vet, men jag ser att du också gissar.
Att smäda arbogaborna som känner T och talar för honom, är ett underligt och empatibefriat beteende och jag undrar vad vissa här skulle tycka om jag började dra halsbrytande mordteorier om deras kära och nära vänner.
Nu så känner jag inte T eller någon annan inblandad för den delen, jag hyser inte heller någon automatisk förkärlek till exhibitionister, bor inte i Arboga, men har läst en del om kriminell profiliering och jag skulle vilja påstå att det jag vet om T inte precis gör honom intressant som en tänkbar gärningsman.
Alla människor rör sig i mönster, det ser vi i trådarna, folk håller stoiskt fast vid sina åsikter. De som gillar konspirationsteorier kommer naturligtvis inte att acceptera CS som gärningsman oavsett om det handlar om bevis eller indicier.
Om fallet blir löst, CS erkänner och berättar att hon har gjort detta ensam och all bevisning styker detta, då kommer det ändå att finnas de som kommer att utpeka T som medskyldig, eller anstiftare.
Vissa av dessa har redan uttalat sig i förväg och jag har två mess där man lovar att hänga ut T på framtida hemsidor.
Jäkligt trist.