2008-04-05, 15:07
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Arboga måndag 19:15 och Skavsta tisdag 18:30. Jag visste inte att du hade så bra matte- och tidskunskaper att du fick det till 7 minuters skillnad.

För att de minuter han angav är den tid efter dådet som T varit själv...

Ja, han kan ju naturligtvis gått på toa i Uppsala, utan vakter?
Senast redigerad av miapetter 2008-04-05 kl. 15:11.
2008-04-05, 15:09
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
För att de minuter han angav är den tid efter dådet som T varit själv...

Ponera att han hade haft en medhjälpare om det nu är han som skulle ha legat bakom.

Ett till troll har nu hamnat bakom lås och bom.
2008-04-05, 15:11
Medlem
Kadeks avatar
Citat:
Arboga måndag 19:15 och Skavsta tisdag 18:30. Jag visste inte att du hade så bra matte- och tidskunskaper att du fick det till 7 minuters skillnad.

Du menar alltså att T har avvikit från sin familj och kört fram och tillbaka för att checka in en hammare? Av ngn mystiskt anledning så har inte detta kommit fram till polisen? Tar väl 3½ timme att göra den resan.

Sluta trolla
2008-04-05, 15:12
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ponera att han hade haft en medhjälpare om det nu är han som skulle ha legat bakom.

Ett till troll har nu hamnat bakom lås och bom.

Exakt hur många polare har du som skulle backa upp dej om du fick för dej att mörda småbarn? Nej, svara inte...
2008-04-05, 15:14
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Exakt hur många polare har du som skulle backa upp dej om du fick för dej att mörda småbarn? Nej, svara inte...

Utöver dig är det nog ingen.

Om jag skulle få för mig att döda någon skulle jag bli bidragsbyråkrat och strypa bidraget till folk. Då finge de svälta ihjäl.
2008-04-05, 15:14
Medlem
ih82w846s avatar
Varför bemöda sej att svara SingleStar den/det,s enda agenda i denna tråd är från sitt första inlägg hävda att CS är oskyldig oavsett bevis,
och den/det finner ett stort nöje i att förstöra tråden med en massa ovidkommande teorier bara för att störa och reta folk.

Jag har tidigare fått "skvaller" om att tipset till polisen angående CS skulle komma från en till E närstående, men idag fick jag veta att detta var ett missförstånd från "skvallraren". Nu ryktas det att tipset om CS inte kommer från Aboga/Köping? Vad detta nu ska betyda?

Har CS haft ett större kontaktnät i Sverige, vad gör man om sitter vid datan hela dagen? Spelar poker,online spel, är hon med på någon wow-sida?
2008-04-05, 15:18
Bannlyst
"jag ska bara lägga barnen". Det har jag tolkat som svar på en fråga. Men det behöver det ju inte vara. Om det var det sista hon sa vid den msnkonversationen så var det kanske bara en förklaring till varför hon försvann från den just då?
2008-04-05, 15:19
Medlem
sekazzs avatar
Vill återkomma till den där "dedikationslåten" som postades på hennes facebook dagen efter mordet eller hur det nu var.
Står ingen avsändare, är det månne hon själv som postat låten "Still" till sig själv? I något slags "akut självläkan" syfte?

Verkar så jävla mystiskt..fast det är nog bara jag.
2008-04-05, 15:19
Medlem
Lily83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
"jag ska bara lägga barnen". Det har jag tolkat som svar på en fråga. Men det behöver det ju inte vara. Om det var det sista hon sa vid den msnkonversationen så var det kanske bara en förklaring till varför hon försvann från den just då?
OT men. "jag ska bara lägga barnen" och sen kanske hon skulle komma tillbaka till datorn? eller titta på tv? eller, ja precis vad som helst. Behöver inte vara något svar på nån fråga.
2008-04-05, 15:25
Medlem
grisöras avatar
18:21 loggades det in på familjeliv.

18:53-54 loggades det in på MSN, Es konto.

19.15-19.18 T. Anländer hem

19.23 SOS rings upp.

Hur kom det sig att GM slog till just i detta tidsfönster?
Tidsfönstret är så oerhört snävt. Det finns väl all anledning att spekulera i detta. Verkar ju som CS, om hon nu var i huset, mötte T i huset.
2008-04-05, 15:28
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grisöra
18:21 loggades det in på familjeliv.

18:53-54 loggades det in på MSN, Es konto.

19.15-19.18 T. Anländer hem

19.23 SOS rings upp.

Hur kom det sig att GM slog till just i detta tidsfönster?
Tidsfönstret är så oerhört snävt. Det finns väl all anledning att spekulera i detta. Verkar ju som CS, om hon nu var i huset, mötte T i huset.
Suck... Det loggades inte in på msn då. E pratade med någon på msn då.

E loggade inte in på MSN 18.54, hon hade en konversation på MSN vid den tiden.

Behöver jag skriva det fler gånger?
2008-04-05, 15:31
Medlem
Arabesques avatar
Citat:
Slippa bagaget. Har du hört talas om Susan Smith? Läs genom det fallet så får du läsa något lika horribelt som det här fallet.

Men då vore det nog enklare att bara göra slut med E?! Hur mycket du än försöker hitta den ena förklaringen mer orimlig än den andra till att T skulle vara inblandad, så måste ju även du inse att du sitter med foten rätt skapligt i kläm vad gäller indicier, motiv och andra komprometterande omständigheter som i T's fall faktiskt inte FINNS?

Tror du att det är en olycklig omständighet att CS befann sig i Arboga vid tiden för morden, att mordvapnet var en hammare och att hon visade sig ha just en hammare i bagaget? Hur stor är sannolikheten tror du??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in