Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Ok, ja, jag antar att det är kutym bland barnamördare att överlämna sig själva till polisen, särskilt när de befinner sig i ett annat land.
Sammy, kan inte du lista några punkter angående varför CS är gm?
tycker att flesta av dina punkter är irrelevanta när det gäller skuldfrågan. (dvs säger varken bu eller bä)
ja, det är inte ovanligt att skyldiga överlämnar sig till polis (för att verka oskyldiga, samt för att slippa vara efterlyst..etc)
orkar inte gå igenom punkt för punkt.
det enda jag håller med om är att Es utpekande inte väger så tungt . men det i sig är ju inte ett argument för att tyskan är oskyldig. (som du och pernilla verkar tycka)