Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Ok då, jag skickade ett PM till Emmy84 då jag hade CS som avatar, nöjd? Och hon svarade.
Och även sålt detta till tv4?
Så då har du gjort ditt! Var det ett pm i samma stil som du skriver i tråden?
Hoppas det, hoppas hon polisanmält dig !
Stolt?