2008-07-31, 13:30
  #13609
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Med "avlutat" kontot menar hon då naturligtvis att hennes inloggningsuppgifter lämnades till polisen. Efter det har inte Emma själv varit inloggad på det kontot, nej.

Hur vet du det?
2008-07-31, 13:31
  #13610
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
http://i26.tinypic.com/k1pb1c.jpg

OT: Avd. lika som bär?

http://avline.abacusline.co.uk/pictures/jpeg/pics/mona.jpg
2008-07-31, 13:32
  #13611
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Ok då, jag skickade ett PM till Emmy84 då jag hade CS som avatar, nöjd? Och hon svarade.
Och även sålt detta till tv4?
Så då har du gjort ditt! Var det ett pm i samma stil som du skriver i tråden?
Hoppas det, hoppas hon polisanmält dig !

Stolt?
2008-07-31, 13:32
  #13612
Medlem
herdens avatar
Det måste väl ses som en fördel om hon sett kort på tyskan innan överfallet.
Så fungerar i varje fall jag att det är lättare att känna igen någon ju mer gånger man sett h*n**.
2008-07-31, 13:35
  #13613
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantalora
Så om något liknande detta skulle hända runt dig skulle du inte göra någonting?
Tror knappast det är normalt.

Det är en ny tid. Folk har internet. Man betalar räkningar, jobbar,läser tidningar, handlar m.m
Så varför i hela världen skulle de inte använda detta verktyg när det händer något så ofantligt i deras liv?
Lever du på femtiotalet eller?

Jag skulle ALDRIG göra som styvpappan gjorde i sin blogg. jag skulle ALDRIG göra som mamman och outa sig själv på FB. Troligtvis skulle jag läsa, men hålla en jävligt låg profil. Den bristen på smartheten kan bita mamman i arslet där det gäller trovärdighet som brottsplatsvittne.
En sån självklar sak borde ALLA här inne fatta.
2008-07-31, 13:38
  #13614
Medlem
Harry_s avatar
finns det FUP med räddninspersonalen?
2008-07-31, 13:38
  #13615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herden
Det måste väl ses som en fördel om hon sett kort på tyskan innan överfallet.Så fungerar i varje fall jag att det är lättare att känna igen någon ju mer gånger man sett h*n**.

nä, inte nödvändigtvis.
__________________
Senast redigerad av sammy1980 2008-07-31 kl. 13:41.
2008-07-31, 13:40
  #13616
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BitterFitta
http://www.expressen.se/nyheter/1.1240883/jag-kan-peka-ut-henne

Citat:
Hon har ont

Hon beskriver att hon ligger obekvämt, att något känns fel och att hon har ont. Hon säger sig se hur kvinnan går in i datarummet och att hon har vita strumpor på sig.

Precis.
Hon har vita strumpor. Det står inte hon står i strumplästen.


Strumpor kan synas ovanför skor.
Det är alltså oklart om hon har skor eller inte.
2008-07-31, 13:40
  #13617
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herden
Det måste väl ses som en fördel om hon sett kort på tyskan innan överfallet.
Så fungerar i varje fall jag att det är lättare att känna igen någon ju mer gånger man sett h*n**.
Ja, jag förstår inte grejen med att hon skulle ha sett henne här. Alla som har haft ett förhållande vet väl att det alltid finns bilder på exet någonstans, så också hos Togge.
2008-07-31, 13:40
  #13618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Jag skulle ALDRIG göra som styvpappan gjorde i sin blogg. jag skulle ALDRIG göra som mamman och outa sig själv på FB. Troligtvis skulle jag läsa, men hålla en jävligt låg profil. Den bristen på smartheten kan bita mamman i arslet där det gäller trovärdighet som brottsplatsvittne.
En sån självklar sak borde ALLA här inne fatta.

det håller jag med om. att läsa visst, men tycker att det är olämpligt att vederbörande skriver i forum om händelsen innan avslutad rättegång.
2008-07-31, 13:42
  #13619
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Puh!En veckas inlägg lite snabbt genomskummat..

Lite synd att Emma nu sitter och säger i rätten att hon inte läst något eller följt händelserna varken på TV, radio eller internet. Hon har inte velat sett..? Det är inget svårt för försvaret att plocka fram Emmas egna ord här på FB att hon lusläser precis allt som har med brottet att göra.
Och det är ju inte bara Emma, det är ju fler familjemedlemmar som varit här och diskuterat.

Tänk om man läser korrekt och inte skummar igenom. Hon säger att hon inte sett något PÅ DET SKYDDADE BOENDET.
__________________
Senast redigerad av åsna 2008-07-31 kl. 14:16.
2008-07-31, 13:43
  #13620
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tantalora
Precis.
Hon har vita strumpor. Det står inte hon står i strumplästen.


Strumpor kan synas ovanför skor.
Det är alltså oklart om hon har skor eller inte.

Emma har sagt någonstans att kvinnan gick utan skor, hon undrade om hon åkt bil eller tagit av sig skor och jacka utanför...det kanske stod i FUN:n ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in