Citat:
Ursprungligen postat av lattraggad
Denna stackars tyska har fått hela sitt känsloliv utvikt i pressen .
Ja tänk... Det har E, N och i synnerhet T också utsatts för. Man har tagit reda på deras privata liv, vilka de dejtat och personliga tillkortakommanden. Samtliga adresser de har bott på, telefonnummer och alla vänner har kartlags och redovisats. En farbror till E har fått sitt liv utfläkt trots att han inte har med saken att göra. En massa oskyldiga bland släkt och vänner till den drabbade familjen har fått sitt privata liv utlagt till beskådan.
Den det är minst synd om är tyskan. Hon har förvisso en mindre vänkrets i Sverige men släkt och vänner slipper läsa det värsta som skrivs om henne då dessa med största sannorlikhet inte har tillgång till FUP och lika osannorlikt läser på svenska debattforum!
Faktum är ändå att det just är tyskan, CS, som står åtalad för två bord av barn och ett fall av grov misshandel.