Citat:
Ursprungligen postat av lattraggad
Ja jag hoppas verkligen den tyska kvinnan får ett ordentligt skadestånd , när hon frikänns..Förundersökningsledren borde få sparken och betala ur egen ficka...
Detta är ett stort skämt...Blir spännande att läsa alla bortförklaringar från
åklagarsidan...
Snacka om att dömas på förhand. Se'n när är det brottsligt att vara olyckligt kär.. Hon är inte den förste/a som håller viss koll på sin f d..utan att ha för avsikt att mörda!!
Förklaringen kan vara så enkel som att hon var på fel plats vid fel tidpunkt,
Åklagarens fantasier om att mordet var planerat att utföras tre dagar tidigare är snudd på sinnessjukt.
Denna stackars tyska har fått hela sitt känsloliv utvikt i pressen . Alla borde skämmas ,, Om Joy Rahma fick 12 MKR (?) så bör denna flickstackare få minst
45 MKR allt med tanke på att hon har hela livet framför sig..
Dessutom är ngt helskumt med hela fallet. nu när man kan konstatera att fel person plågats i rättssalen..
Hur sannolikt är det att en annan person skulle ha mördat barnen, exakt samtidigt när en före detta till T, som är psykiskt instabil, svartsjuk, har skrivit om sitt hat mot T, har befunnit sig i Arboga, ljugit eller svarat vagt i förhör, spanat på familjen en längre tid, sökt information om familjen, råkar ha samma skor som dem som lämnat avtryck i familjens villa????? Hur kan du vara så otroligt säker på tyskans oskuld? De allra flesta mord begås av någon som offret känner och CS hade bevisligen ett starkt hat mot T och E och att han bildade familj med någon annan. Okej då, hon är oskyldig till mord, men skyldig till att ha förföljt T, varför erkänner hon då inte det för polisen? Varför säger hon inte bara, visst jag spanade på T och E men jag har inte mördat familjen? Varför kommer hon med bortförklaringar, svarar vagt, ljuger i förhör?
Hade jag varit oskyldigt anklagad för ett så pass hemskt brott som det här hade jag varit hur vänlig och tillmötesgående som helst mot polisen och verkligen svarat på allt. Hennes beteende tyder på att hon är skyldig, tycker i alla fall jag.
Alla ni som tvivlar på CS, vem tror ni då att det är? T?