Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Ja, visst är det orättvist att det inte är fler som drabbas!
Man vet inte hur man reagerar förrän man är i samma situation, vilket jag verkligen hoppas att du slipper.
Varför skriver du som du vore en idiot?
Klart man vet hur man hade reagerat, man hade blivit mer än förbannad och ledsen, man hade
om man visste vem det var, givit mördan en liknande behandling om man fick chansen!