2008-07-31, 11:20
Medlem
Harry_s avatar
Emma säger
– Vita strumpor. Inga skor.

men vems skoavtryck hitta polisen då
efter som den va blodig borde polisen hitta avtryck precis utanför dörren oxå

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/90241.JPG

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/66902.JPG

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/216134.JPG

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/231945.JPG

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/122356.JPG

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/11563.JPG
2008-07-31, 11:21
Medlem
miapetters avatar
Ang. allt detta "flinande" från Cs sida. Enligt vad jag fått höra är pressen chockad över hennes arroganta beteende i rättsalen, de diskuterade detta igår. Däremot nöjer de sig med att skriva som de gör, att hon "ler"...
Smålandtintin kanske kan bekräfta att h*n hört liknande från presshåll?
2008-07-31, 11:26
Medlem
Revoltades avatar
Försvarsmekanismer och inadekvata affekter

Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Ang. allt detta "flinande" från Cs sida. Enligt vad jag fått höra är pressen chockad över hennes arroganta beteende i rättsalen, de diskuterade detta igår. Däremot nöjer de sig med att skriva som de gör, att hon "ler"...

Det förståeligt att många uppfattar CS "leende" som stötande skt med tanke på brottens karaktär. Men det kan finnas många orsaker och av den historik som står att läsa i FU:n förefaller det helt adekvat med "inadekvata" affekter. Det behöver nödvändigtvis inte vara ett uttryck för hånfullhet även om det naturligtvis inte är uteslutet.
2008-07-31, 11:27
Medlem
Revoltades avatar
Höger och vänster

Jag är fortfarande intresserad av om CS antecknar växelvis med hö resp vänster hand. Om ngn lyckas få reda på detta kan väl ngn maila mig ang detta ?
2008-07-31, 11:30
Bannlyst
Puh!En veckas inlägg lite snabbt genomskummat..

Lite synd att Emma nu sitter och säger i rätten att hon inte läst något eller följt händelserna varken på TV, radio eller internet. Hon har inte velat sett..? Det är inget svårt för försvaret att plocka fram Emmas egna ord här på FB att hon lusläser precis allt som har med brottet att göra.
Och det är ju inte bara Emma, det är ju fler familjemedlemmar som varit här och diskuterat.
2008-07-31, 11:33
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:

Haha, chockade? Pressen blir chockade över det mesta!

Som skrivits i inlägget ovanför så kan det finnas många orsaker till hennes leende. Så sluta sprida din dynga/lekmannakunskaper.
2008-07-31, 11:33
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
FU, s.892

"Förhöret började direkt med att Emma spontant berättade om när hon kom till Västerås från Uppsala. Man hade
tömt hennes rum på tv och allting, det blev så tyst. Hon hade sagt att det tjuter i mina öron, det låter som massor
med barn som skriker. Då hade Togge sagt, nej, säg inte att hon kommer ihåg någonting, men det var bara
någonting jag hade sagt, -Jag tyckte nog att det blev för tyst, uppgav Emma. Detta var på första avdelningen i
Västerås. På fråga uppgav Emma att hon inte minns att hon har sagt så. Det är Togge som berättade det för
henne, det var på förmiddagen."

Hur ska det tolkas då? Vad var det som förde ljud i Uppsala?
Hon hade stora skador på och runt sitt högra öra! Har du inte läst/sett FU?
Hörseln blir skadad. Hon hör illa även idag på det örat. Tinnitus kanske? Hoppas att hon inte får det permanent. Slå upp det!
Glöm förfan inte att hon blev svårt skadad nästan mördad! Tror du att man bara vaknar upp och fortsätter som vanligt?
Du besväras väl inte av någonting? Inte ens baksmälla? Skärp dig nu!
2008-07-31, 11:34
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo

Lite synd att Emma nu sitter och säger i rätten att hon inte läst något eller följt händelserna varken på TV, radio eller internet. Hon har inte velat sett..? Det är inget svårt för försvaret att plocka fram Emmas egna ord här på FB att hon lusläser precis allt som har med brottet att göra.
Och det är ju inte bara Emma, det är ju fler familjemedlemmar som varit här och diskuterat.

Men det var ju efter att det skyddade boendet upphört.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo

Emma säger ju bara att hon inte har sett bilder på tyskan.
Ingenting om att hon har läst......
Det är ju vittnesbevisningen om bilderna som är det aktuella och dom bilderna behöver hon ju inte ha klickat på här inne i tråden som är länkade.
Något om det har väl inte Emma skrivit här inne på FB heller ang bilderna och att hon skulle ha sett dom?
Medlem
Vem är det här?

FUP s.1273

170-175cm lång, kraftigt byggd. T säger "mullig". Hon hade brunt, axellångt hår. Hon hade glasögon. Beträffande klädsel så hade hon olika klädsel vid de tillfällen T träffade henne. Hon hade både jeans och klänning. Det var ingenting speciellt utmärkande med hennes klädsel.

E säger ju i förhören att GM är mullig och har glasögon. Även längden stämmer bättre här. Den här tjejen är inte ens hörd av polisen.
2008-07-31, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
5) Hennes intresse för Torgny är ett bevis.

3) Utredningen skapade mer tvivel än säkerställning så de lärde komma tvista om hennes skuld till mänsklighetens slut.
Tack!

... men seriöst!
Har CS ett dokumenterat intresse för fornlämningar?
2008-07-31, 11:35
Medlem
Arabesques avatar
Citat:

Tydligen flinar hon betydligt mindre idag än igår. Jag gissar att hon har fått en flappskalle av sin advokat...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in