Citat:
Ursprungligen postat av
Arkhamist
Enligt dig är det okej att kvinnor våldtas av negrer i afrikanska fängelsehålor för ekonomisk brottslighet begången i Sverige. Jag anser att det är väl grovt. Det är hela saken.
Citera var jag sagt det din kvacksalvare.
Citat:
Jag är inte emot att Ingela straffas. Jag är däremot emot att Ingela tillbringar åtta i fängelse i Afrika. Nu är det emellertid så att Ingela har tillbringat åtta år i afrikanskt fängelse och därmed anser jag att hennes skuld till samhället är struken. Om du tycker annorlunda så får du tycka det. I så fall har du inte bara fel, du är dessutom en idiot.
Hon är ju fri nu, vad är det du inte fattar? Jag tycker också det är bra nu. Har aldrig nånsin påstått att hon ska straffas mera. Kan du inte läsa?
Citat:
Jag anser att det rimliga är att försätta Ingela på fri fot när hon landar i Sverige.
Det kommer hon ju göra också, har du fortfarande inte fattat det? Finns inget som väntar på henne här i straffväg.
Citat:
Om hon skulle dyka upp på radarn framöver för liknande brottslighet så anser jag det rimligt att avrätta henne medelst nackskott. Då har hon fått sin chans efter sitt orimliga straff. Tar hon inte den chansen så är hon vanekriminell och då är likvidering det enda rätta.
Så en tjej som begått brott hela livet är inte redan vanekriminell? Ok
Du kommer bli besviken, hon kan inget annat. Hon kommer ha sviter efter detta straffet, men efter ett tag så kommer hon längre ifrån det och då börjar det bubbla igen i bluffochbåg-skallen.