2018-02-07, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Enligt dig är det okej att kvinnor våldtas av negrer i afrikanska fängelsehålor för ekonomisk brottslighet begången i Sverige. Jag anser att det är väl grovt. Det är hela saken.
Citera var jag sagt det din kvacksalvare.

Citat:
Jag är inte emot att Ingela straffas. Jag är däremot emot att Ingela tillbringar åtta i fängelse i Afrika. Nu är det emellertid så att Ingela har tillbringat åtta år i afrikanskt fängelse och därmed anser jag att hennes skuld till samhället är struken. Om du tycker annorlunda så får du tycka det. I så fall har du inte bara fel, du är dessutom en idiot.
Hon är ju fri nu, vad är det du inte fattar? Jag tycker också det är bra nu. Har aldrig nånsin påstått att hon ska straffas mera. Kan du inte läsa?

Citat:
Jag anser att det rimliga är att försätta Ingela på fri fot när hon landar i Sverige.
Det kommer hon ju göra också, har du fortfarande inte fattat det? Finns inget som väntar på henne här i straffväg.

Citat:
Om hon skulle dyka upp på radarn framöver för liknande brottslighet så anser jag det rimligt att avrätta henne medelst nackskott. Då har hon fått sin chans efter sitt orimliga straff. Tar hon inte den chansen så är hon vanekriminell och då är likvidering det enda rätta.

Så en tjej som begått brott hela livet är inte redan vanekriminell? Ok

Du kommer bli besviken, hon kan inget annat. Hon kommer ha sviter efter detta straffet, men efter ett tag så kommer hon längre ifrån det och då börjar det bubbla igen i bluffochbåg-skallen.
Senast redigerad av xtroverto 2018-02-07 kl. 13:43.
Citera
2018-02-07, 13:43
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Citera var jag sagt den kvacksalvare.
Du tog inte avstånd. Det moderna narrativet innebär att du stödjer det att du inte uppenbart tar avstånd från.

Gnäll inte, det är sådana som du som har skapat de här reglerna.

Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Så en tjej som begått brott hela livet är inte redan vanekriminell? Ok

Du kommer bli besviken, hon kan inget annat. Hon kommer ha sviter efter detta straffet, men efter ett tag så kommer hon längre ifrån det och då börjar det bubbla igen i bluffochbåg-skallen.
Jag väljer att vara positiv och se min nästa i ett positivt sken ty innerst inne är jag en fin kille med en någorlunda human människosyn.
Citera
2018-02-07, 13:46
Medlem
Citat:
Jag väljer att vara positiv och se min nästa i ett positivt sken ty innerst inne är jag en fin kille med en någorlunda human människosyn.
Hur mycket jag än vill vara positiv så kan jag inte ljuga för mig själv utan jag måste även här försöka vara realistisk.

Klart att jag hoppas hon lärt sig nu men jag tror inte det. Hon är en av dem som aldrig lär sig. Tyvärr.
Citera
2018-02-07, 14:47
Medlem
b00b00s avatar
Finns väl redan de som är ute efter henne, så den saken löser väl sig inom kort ändå.
Citera
2018-02-07, 15:06
Medlem
Citat:
Det får vara slut på det här tramset.

Enligt dig är det okej att kvinnor våldtas av negrer i afrikanska fängelsehålor för ekonomisk brottslighet begången i Sverige. Jag anser att det är väl grovt. Det är hela saken.

Jag är inte emot att Ingela straffas. Jag är däremot emot att Ingela tillbringar åtta i fängelse i Afrika. Nu är det emellertid så att Ingela har tillbringat åtta år i afrikanskt fängelse och därmed anser jag att hennes skuld till samhället är struken. Om du tycker annorlunda så får du tycka det. I så fall har du inte bara fel, du är dessutom en idiot.

Jag anser att det rimliga är att försätta Ingela på fri fot när hon landar i Sverige. Detta är hennes chans. Om hon skulle dyka upp på radarn framöver för liknande brottslighet så anser jag det rimligt att avrätta henne medelst nackskott. Då har hon fått sin chans efter sitt orimliga straff. Tar hon inte den chansen så är hon vanekriminell och då är likvidering det enda rätta.

Jag tror varken att Ingela blivit våldtagen eller fått hiv i Etiopien.
Vi talar inte om Kongo här.

Etiopien har stora problem med rättsväsendet, korruption m.m men speciellt våldsamt jämfört med "riktiga" Afrikanska länder är det inte. Inte ens fängelserna.
Citera
2018-02-07, 19:40
Bannlyst
Är det någon som vet vart hon är? Jag ska ge hon ett erbjudande som är för bra för att säga nej..

Inget hot eller våld.
Citera
2018-02-07, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Finns väl redan de som är ute efter henne, så den saken löser väl sig inom kort ändå.

Nämn en? Vad ska dom göra? Slå sönder en kvinna?
Citera
2018-02-07, 20:16
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777

Hon vittnade väl mot Naser? Sen vad dom gör med henne vet jag inte...
Citera
2018-02-07, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Citat:
En gammal artikel som beskriver lite av deras affärer.

http://www.gp.se/nyheter/göteborg/na...gång-1.1179814

Jag vet ju inte hur de resonerar men skulle tro att de är ganska sura på henne trots att hon är en kvinna. Helgalet.
Citera
2018-02-07, 20:26
Medlem
Skaraborg2s avatar
Stora kostnader.

Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Tack Ingela för att du väljer Sverige, igen? Det är människor med kvaliteter likt dina som Moder Svea i dag hårdsatsar på. Tråkigt dock att vår store forne landsfader (Reinfeldt) avgått, i annat fall torde regeringsplanet kunnat vara aktuellt här.

Hon har nog inte mycket att välja på. Hon kommer snart att vara här. Etiopien vill ha henne kvar där så kort tid som det bara går.

Nu kommer skattebetalarna att få stå för hemresa, uppehälle m. m. m. m. Kommer att bli en dyr dam.
Citera
2018-02-08, 00:39
Medlem
Citat:
Stämmer bra och hon satte honom ganska styggt i skiten. Det jag tror retar honom mest var att han var bra mot henne och de typ samarbetade, sen la hon fram det som hot och la över allt på honom och framställde sig själv som ett offer. Klart att man blir trodd iom att det gällde Nas3r men det var inte alls sant, där visade hon sin falska bluffarsida.

Att de fortsätta leta efter henne även efter hon fick skydd visar på att de var måna om att ta henne, de kom tydligen så nära henne att nån knackade på på bilrutan i en bil hon satt och frågade om de var svenskar, eller nåt liknande.

Inte för att han skulle leta efter henne i Etiopien men nu när hon kommer till Sverige så tror jag definitivt att han skickar sina killar att kolla efter henne. Han accepterar aldrig det hon gjorde.
Citera
2018-02-08, 11:52
Bannlyst
Citat:

Det har gått så lång tid. Så helt uteslutet att han skulle anstifta ett mord, eller skjuta hon själv.

Han lever ett bra liv. Och har redan gått vidare i livet efter det där.

Ungefär samma sak som Peter Rätz. Inte en jävel letar efter han. Kanske att han skulle få lite stryk om någon såg han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in