2013-06-17, 22:37
Medlem
ha ha ha hade hon inte "rymt" så hade hon haft det bra i ett svenskt fängelse. Ödets ironi... Vad gör UD? Har de inte försökt få hem henne?
Citera
2013-06-17, 23:15
Medlem
RevolverRoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
ha ha ha hade hon inte "rymt" så hade hon haft det bra i ett svenskt fängelse. Ödets ironi... Vad gör UD? Har de inte försökt få hem henne?
Jag tror inte att man gjort särskilt mycket för henne. Hon är inte blatte eller neger och hon är inte dömd i ett land som större delen av Sveriges vänstermaffia hatar.
Citera
2013-06-18, 08:54
Bannlyst
hahaha, helt missat denna tråd. Såg förövrigt att några drabbade fanns i tråden, hade det varit jag, hade jag firat till det ordentligt efter domen, 25 fucking år i etiopiskt fängelse. Överlever hon ens så kommer hon vara helt förstörd både fysiskt och psykiskt efter alla misshandlar och våldtäckter, KARMA BIATCH!!!!!!!!
Senast redigerad av kringlarn999 2013-06-18 kl. 08:57.
Citera
2013-06-18, 09:41
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kringlarn999
hahaha, helt missat denna tråd. Såg förövrigt att några drabbade fanns i tråden, hade det varit jag, hade jag firat till det ordentligt efter domen, 25 fucking år i etiopiskt fängelse. Överlever hon ens så kommer hon vara helt förstörd både fysiskt och psykiskt efter alla misshandlar och våldtäckter, KARMA BIATCH!!!!!!!!

Är man en av de drabbade som inte blir av med skulderna så länge Ingela inte är dömd i Sverige kan man nog hålla sig för skratt.

Hon kan nog fan sitta och ruttna där hon sitter (om hon ens lever fortfarande) Men jag lider med de drabbade som inte får ordning på eländet förrän det finns en dom..
Citera
2013-06-18, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Hon kan nog fan sitta och ruttna där hon sitter (om hon ens lever fortfarande) Men jag lider med de drabbade som inte får ordning på eländet förrän det finns en dom..
De kan i alla fall trösta sig med att Ingela har ett helvete varje minut, medan hon haft alla möjligheter i ett svenskt fängelse. Det som hon slipper(antar jag) är att hon inte riskerar att bli utsatt för våld som det funnits risk för för de manliga fångarna.
Citera
2013-06-18, 10:07
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
De kan i alla fall trösta sig med att Ingela har ett helvete varje minut, medan hon haft alla möjligheter i ett svenskt fängelse. Det som hon slipper(antar jag) är att hon inte riskerar att bli utsatt för våld som det funnits risk för för de manliga fångarna.

Jag tror det är svårt att trösta sig med något sådant så länge ens eget liv inte kan fungera ordentligt.
Hos en sund människa avtar ju hämndkänslorna rätt snabbt och ens egna problem tar överhanden.
Hämnd är väl egentligen för svartmuskiga människor?
Citera
2013-06-18, 10:58
Bannlyst
Varför har ingen reporter gjort ett reportage?
Fan de skulle ju bli det mest lästa på länge.
Citera
2013-06-18, 11:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Är man en av de drabbade som inte blir av med skulderna så länge Ingela inte är dömd i Sverige kan man nog hålla sig för skratt.

Självklart är det föjävligt mot dom drabbade, men om man jämför deras situation nu med Ingela's, så kan det nog ge lite tröst iaf. Förstörd ekonomi vs Förstört liv (bokstavligt talat). Är nog få som har det värre än hon nu.
Citera
2013-06-18, 11:35
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kringlarn999
Självklart är det föjävligt mot dom drabbade, men om man jämför deras situation nu med Ingela's, så kan det nog ge lite tröst iaf. Förstörd ekonomi vs Förstört liv (bokstavligt talat). Är nog få som har det värre än hon nu.

Självklart har hon det värre men det är nog en klen tröst. Den förstörda ekonomin får man leva med varje dag, alltid. Att man då och då tänker på Ingela i ett Etiopiskt fängelse hjälper nog dåligt.
Dessutom har jag svårt att se att hennes situation kan få någon annan att må bra. Även om jag inte tycker synd om Ingela så får hennes situation mig inte att må bra. Så sjuk i huvudet är jag inte ännu
Att i längden glädjas åt andras misär tyder på ett eget tillkortakommande om du frågar mig.
Citera
2013-06-18, 13:51
Medlem
kissanpaskas avatar
Någon som kan länka 3an´s dokumentär?

Tack
Citera
2013-06-18, 14:00
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissanpaska
Någon som kan länka 3an´s dokumentär?

Tack

Du vill ha en länk till TV3s playsida? Behagar du skämta med oss?
Citera
2013-06-18, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
http://www.expressen.se/gt/therese-b...av-sin-kompis/

TV3 Dokumentär ikväll.

En ganska dålig dokumentär. En massa hoppande mellan olika bedragare och deras offer. Jag ser den just nu, ca 8 minuter kvar. Ingen info ännu om Ingela Janssons tillvaro och eventuella överförande till svenskt fängelse...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in