2008-03-28, 10:59
Medlem
Frbannads avatar
Jag bjuder alltid p snus. Och rynkar inte pannan ifall det r en polare som snusar regelbundet. Men dremot s rkar jag ofta ut fr de som ALDRIG kper eget snus, utan tigger lite d och d. Det r hgst irriterande. Speciellt i dessa dager d snus nstan blivit en brat-vara.
Citera
2008-03-28, 16:07
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satanclaus
Sdana "amatrsnusers" bjuder man bara en gng , sjlvklart s bjuder man om det r en riktig snusare, finns inget jvligare att vara utan snus , OT: Skickade ivg en kvinnlig arbetskollega som skulle handla kaffe att kpa en dosa grov till mig, d hon inte r snusare sjlv s ber hon i kassan efter -"Grov kram" , vad sger ni "ls snusare"? Sjlv sger jag "Grov vanlig/ls".
Jag sger ocks "kram" istllet fr "ls"
Citera
2008-04-01, 15:26
Medlem
fanros avatar
hatar ocks dessa halvsnusare/tiggare. hade en halvsnusande-kompis som sktte det rtt snyggt, han tog en-tv prillor av mig om dan, sen efter en vecka eller tv kom han med en ny dosa till mig istllet.
Citera
2008-04-01, 15:34
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Ötger
Jag ogillar folk som alltid ska ha, men om man frgar dom om man fr ta en pris, s fr man ett nej kastat i ansiktet.

Sen str jag mig p folk som frgar efter snus och sen lgger dom ut den efter 10 min nr den brjat rinna.

Ingen av mina vnner snusar. Bor i Danmark dr man rker och ingen snusar.
Varje gng jag festar eller r p krogen, kommer det folk fram och vill prova.

Ofta r man geners och bjuder p en portion.

Men samma resultat varje gng. De gillar det, men efter ett par minuter kickar nikotinen och de spottar ut snusen.

Oftast skrattar man bara, mn ngra gnger tnker man "den snusen kunde jag ha haft gldje av en hel timme".
Citera
2008-04-01, 15:39
Medlem
Jag bjuder alltid nr ngon frgar. Jag glmmer ofta att handla sjlv frgar drfr ganska ofta efter snus. Nr det rkar bli s att man ftt ~10 portioner av en och samma person, s ser jag alltid till att kpa en extra dosa eller tv att ge bort till den generse vnnen eller kollegan.
Citera
2008-04-01, 15:44
Medlem
Keep cleans avatar
Tycker oftast det r pinsamt att be om snus ber endast en eller tv nra vnner men det kanske sker var annan vecka eller ngot endast. Brukar ofta bjuda tillbaka p cigaretter dock s jag tycker det fungerar. Dock r jag nog lite av en halvbrukare, men brukar aldrig be om snus i princip tycker det r pinsamt att be om saker av folk ver huvud taget om "man bara r sugen". Men nr vnner bjuder s knns det faktist mycket bttre .
Citera
2008-04-01, 15:47
Medlem
flygandeflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GN'R
Blev inspirerad av ciggbjudartrden, har ni vnner/bekanta som tar en snus d och d Ca 2 gnger per dag. De snusar s lite s dom ids inte kpa en egen dosa utan istllet snyltar dom av andra. Brukar ni ge snus till dessa blodiglar? Sjlv s har jag slutat med det

Trick: Lgg dina anvnda snus bland de nya och sg "Javisst kan du ta en snus". Nr de ser den anvnda s ryggar de tillbaks och sger "Usch, dr ligger ju en anvnd!"
Fr att vara p den skra sidan sger jag d: "Ja, just det, det var gamle uteliggar-Snusk-Pelle vid porrklubben jag bjd den p!"

*har numera alltid snus!*
Citera
2008-04-01, 22:42
Medlem
TheCazes avatar
Som det redan har skrivits s bjuder jag utan problem p en snus d och d. Ibland kan det bli ganska mnga p en dag, men d vet jag ocks att han r en kta snusare och bjuder utan problem tillbaka d nr jag har ont om snus i fickan.

Folk som inte snusar p heltid aller aktivt, dem burkar ofta f ett nej.
Men efter ngra l s blir jag vldigt geners av mig s d kan dem flesta f en snus av mig.
Citera
2008-04-01, 23:15
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Jag sger ocks "kram" istllet fr "ls"

Jag har alltid sagt och sger fortfarande ls, tycker det lter bst.
Citera
2008-04-02, 00:02
Medlem
Pais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GN'R
Blev inspirerad av ciggbjudartrden, har ni vnner/bekanta som tar en snus d och d Ca 2 gnger per dag. De snusar s lite s dom ids inte kpa en egen dosa utan istllet snyltar dom av andra. Brukar ni ge snus till dessa blodiglar? Sjlv s har jag slutat med det
haha! drmmde fr 2 dagar sedan att jag gjorde den hr trden, glmde dock bort att gra den
Citera
2008-04-02, 11:54
Medlem
Aldhisslans avatar
Om jag visste att jag skulle f tillbaka av denna igel, s ja sjlvklart.
Citera
2008-04-02, 12:09
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Jag har alltid sagt och sger fortfarande ls, tycker det lter bst.
Tja, det str ju ls p dosorna s det r ju "det rtta" att sga egentligen... Men vafan, kram r ju lite "spread the love" ox.
Senast redigerad av psi807 2008-04-02 kl. 12:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in