• 1
  • 2
2008-03-25, 17:11
Medlem
GN'Rs avatar
Blev inspirerad av ciggbjudartrden, har ni vnner/bekanta som tar en snus d och d Ca 2 gnger per dag. De snusar s lite s dom ids inte kpa en egen dosa utan istllet snyltar dom av andra. Brukar ni ge snus till dessa blodiglar? Sjlv s har jag slutat med det
Citera
2008-03-25, 17:16
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GN'R
Blev inspirerad av ciggbjudartrden, har ni vnner/bekanta som tar en snus d och d Ca 2 gnger per dag. De snusar s lite s dom ids inte kpa en egen dosa utan istllet snyltar dom av andra. Brukar ni ge snus till dessa blodiglar? Sjlv s har jag slutat med det

Jag ger bara snus till polare jag vet snusar, fr jag vet hur jvligt det r utan snus.
Citera
2008-03-25, 17:35
Bannlyst
Jag bjuder alla som frgar. I tider som dessa, med obefogade skattehjningar och allmn hxjakt, ska vi snusare fan hlla ihop.
Citera
2008-03-25, 18:05
Medlem
mx_s avatar
Klart man bjuder polare!
Citera
2008-03-25, 18:06
Medlem
constants avatar
Klart man bjuder p snus.
Citera
2008-03-25, 18:07
Medlem
Worns avatar
Klart man bjuder om polaren r utan, nsta gng kan det vara du som r utan snus.
Men om man har nn som tigger jmnt s fr man sga till han att de e dax o bjuda igen snart. S dyrt e de trots allt inte med snuset s man inte har rd med en dosa d o d
Citera
2008-03-25, 18:18
Medlem
R.Rs avatar
Har varit med om det hr i perioder, srskilt nr jag gick p gymnasiet tillsammans med en gammal polare var det lite jobbigt. Nstintill var dag tiggde han snus av mej, ibland fr att han inte tyckte sig ha rd, andra gnger fr att han inte orkade palla sig ivg till affrn sjlv. Ska tillggas att han var "halv-snusare" ocks.

Hursomhelst s bjd jag han ganska ofta i brjan, men nr det stod klart att han ansg sig ligga jmnt med mej efter att jag t ex bjussat p en halv dosa en vecka, och han returnerat detta med ett par prillor nsta vecka blev jag rtt lack och tappade lusten. Sedan dess bjuder jag bara enstaka gnger t sna som antingen aldrig returnerar tjnsten, eller som r "halv-snusare" och fr sitt snus genom att klnga p andra.

Men till polare som snusar p riktigt och som ven de kan bjussa bjuder man s klart. Har ven hnt att man har bjudit till oknda personer ocks, vet ju hur trist de kan vara om man har slut.
Citera
2008-03-25, 18:29
Medlem
Daineas avatar
Precis som de flesta andra hr s instmmer jag; om ngon stter i system att snylta s r det benhrt nej, dremot kan ven jag bjuda helt oknda personer som frgar just fr att det r s jvla hemskt utan.
Jag minns nr jag blev hktad; de hade tagit snuset ifrn mig och nr de sa att kioskvagnen kom dagen eftert brjade jag knna paniken stiga. S sg jag hur en av vakterna hade den bekanta bulan under lppen s jag var frck och frgade honom om han kunde bjuda p en fre inlsningen, tidigare hade han mest verkat som en sndr "lag&ordning-wannabe" som hamnat p fel jobb, men nr jag frgade efter snus sg han medlidsamt p mig och sa "Ja, det r klart, det r ju fr elndigt att vara utan..." och strckte fram dosan.
Citera
2008-03-25, 18:37
Medlem
Ettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dainea
Precis som de flesta andra hr s instmmer jag; om ngon stter i system att snylta s r det benhrt nej, dremot kan ven jag bjuda helt oknda personer som frgar just fr att det r s jvla hemskt utan.
Jag minns nr jag blev hktad; de hade tagit snuset ifrn mig och nr de sa att kioskvagnen kom dagen eftert brjade jag knna paniken stiga. S sg jag hur en av vakterna hade den bekanta bulan under lppen s jag var frck och frgade honom om han kunde bjuda p en fre inlsningen, tidigare hade han mest verkat som en sndr "lag&ordning-wannabe" som hamnat p fel jobb, men nr jag frgade efter snus sg han medlidsamt p mig och sa "Ja, det r klart, det r ju fr elndigt att vara utan..." och strckte fram dosan.

Nstan s att man blir rrd av att lsa det
Citera
2008-03-25, 18:40
Medlem
Doktor tgers avatar
Jag ogillar folk som alltid ska ha, men om man frgar dom om man fr ta en pris, s fr man ett nej kastat i ansiktet.

Sen str jag mig p folk som frgar efter snus och sen lgger dom ut den efter 10 min nr den brjat rinna.
Citera
2008-03-25, 19:07
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Har varit med om det hr i perioder, srskilt nr jag gick p gymnasiet tillsammans med en gammal polare var det lite jobbigt. Nstintill var dag tiggde han snus av mej, ibland fr att han inte tyckte sig ha rd, andra gnger fr att han inte orkade palla sig ivg till affrn sjlv. Ska tillggas att han var "halv-snusare" ocks.

Hursomhelst s bjd jag han ganska ofta i brjan, men nr det stod klart att han ansg sig ligga jmnt med mej efter att jag t ex bjussat p en halv dosa en vecka, och han returnerat detta med ett par prillor nsta vecka blev jag rtt lack och tappade lusten. Sedan dess bjuder jag bara enstaka gnger t sna som antingen aldrig returnerar tjnsten, eller som r "halv-snusare" och fr sitt snus genom att klnga p andra.

Men till polare som snusar p riktigt och som ven de kan bjussa bjuder man s klart. Har ven hnt att man har bjudit till oknda personer ocks, vet ju hur trist de kan vara om man har slut.

Hller med, jag bjuder bara folk som jag vet man kan f igen det av, eller om ngon stackars sate utan snus frgar p krogen, jag vet sjlv hur frjvla fittkukjobbigt det r att vara utan snus p fyllan.
Citera
2008-03-25, 21:08
Medlem
byyys avatar
Hller med ovan. Polare och snusare ( utan tillgngligt snus vid den tiden)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in