• 7
  • 8
2009-03-23, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Horseskav
Det var det frckaste!

Det bsta botemedlet mot snustiggare r nog att ha ls-snus. Inte alls mnga tackar ja nr man drar fram dosan med jorden, det gller nstan alla dessa.

Men men, jag frstr inte hur folk kan ha "glmt att kpa" det r ju bland hgsta prion liksom, tar dosan slut kper man en ny. Har man inga pengar, d pantar man.

Javisst, och det "icke-snusare" inte frstr sig p r att fr oss som verkligen uppskattar en liten Leif att stoppa under lppen inte alltid accepterar att ens en liten rackare gr till spillo, d iaf jag lskar ven den sista som ligger kvar i dosan och bara skriker efter Pappa Lpp.
Citera
2009-03-23, 19:40
Medlem
Horseskavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c-Helzing
Javisst, och det "icke-snusare" inte frstr sig p r att fr oss som verkligen uppskattar en liten Leif att stoppa under lppen inte alltid accepterar att ens en liten rackare gr till spillo, d iaf jag lskar ven den sista som ligger kvar i dosan och bara skriker efter Pappa Lpp.

Ja faktiskt, men oftast r det scenariot ganska skrckfyllt. Om man bara har en prilla kvar och klockan r fr mycket fr att ta sig till en affr eller sdant. Vet inte om jag r ensam om det men jag kper alltid 2 dosor t gngen bara fr att slippa detta (om jag inte har en stock vill sga).
Citera
2009-03-23, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Horseskav
Ja faktiskt, men oftast r det scenariot ganska skrckfyllt. Om man bara har en prilla kvar och klockan r fr mycket fr att ta sig till en affr eller sdant. Vet inte om jag r ensam om det men jag kper alltid 2 dosor t gngen bara fr att slippa detta (om jag inte har en stock vill sga).

jo jag kr ocks p den strategin. Om alla affrer r stngda, och man i sin okunnighet eller slarv verskattat antalet rackare kvar, blir man ju helt galen om man dr ser 1 liten stackare kvar, utan sina vnner, ven om just denna lilla jkel gr en glad nr den vl hoppat in i sitt krypin.
Citera
2019-06-27, 08:58
Medlem
Lnge sedan som ngon svarade i denna trd 😁 Nr jag gick yrkesskolan fr ca 15 r sedan s hade jag en klasskompis som bde rkte och snusade men brukade tigga av mig d och d, i brjan hade jag inte ngot problem med det men nr han sedan brjade komma flera gnger om dagen och rentav utnyttja mig s kndes det fel, tyvrr s var jag vid ungdom vldigt snll av mig och feg av mig. Nu i dagslget skulle jag aldrig lta det hnda och skulle ryta ifrn direkt.

Lyckligtvis s har nu lyckats sluta snusa sedan 1 1/2 r sedan!
Citera
2023-06-15, 11:19
Medlem
Brukar med bjuda p snus men denna gng vgrade jag, en somalier som tigger av mig ibland, hnt ett par gnger han kommer o frgar har du snus? O s har ja gett han fr att tnkte att de e lika bra att han lr sig o tyckte vl synd om honom, verkar rtt knapert, men nu fan kom han fram igen o frgar om han kan f tv prillor, d sa jag bara nej, jag har inget, ska rsta p sd nsta val nu, att ha make att frga om tv prillor nr det ges i fin gest
Citera
2024-12-23, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GN'R
Blev inspirerad av ciggbjudartrden, har ni vnner/bekanta som tar en snus d och d Ca 2 gnger per dag. De snusar s lite s dom ids inte kpa en egen dosa utan istllet snyltar dom av andra. Brukar ni ge snus till dessa blodiglar? Sjlv s har jag slutat med det

Jo har en och han r heltids snusare och jag snusar d och d, men han "glmmer" sina snus 8/10 dagar s har slutat kpt snus
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in