2010-08-18, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
..grejen är att hans kläd- och utseendekod är väldigt ovanlig för en så gammal man. Min tanke är att han genom det vill locka till sig presumtiva offer.

Kanske far out, men det är fan inte klädsamt hursomhelst.

Inte fan lockar man till sig barn med en keps som beskriver ett av Stenas underföretag? Han hade i så fall haft en modern baseballkeps, en beanie eller vad han nu sett hippa ungdomliga fjantfotografer/journalister från aftonbladet bära när de kommit för att intervjua honom t.ex?

Citat:
Sorry ditt minne i all ära, men det räcker inte för att folk ska tro på dig

Tycker du inte att det hade varit mer troligt att aftonhoran varit nervösa över att publicera ett så stort företagsnamn och ställa i så dålig dager att de editerat bort det istället? Verkar mer som om det lagts till av någon illvillig anledning. För övrigt hade jag garanterat reagerat om det stått Stena på honom förra gången, det gjorde det inte.
Senast redigerad av Einar-Fredrik 2010-08-18 kl. 01:33.
Citera
2010-08-18, 01:31
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
... skall se om jag finna fram tel.nr till st-görans och ge en muntlig reprimand över luren.

..skulle inte tro att de bryr sig men tanke på hur många psykon som ringer dit. Bättre att du forskar fram lite namn istället.
Citera
2010-08-18, 01:32
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det är ju sommar fortfarande, kan det ha varit semestervikarier ?
Hur jävla klantig ska man vara om man låter en gammal peddogubbe rymma? Tvärtom, sommarvikarier lär väl vara mer på alerten! Jag vägrar tro att en eller två unga killar eller två unga tjejer skulle tappa bort en sådan här gubbe.
Senast redigerad av LakritstroIIet 2010-08-18 kl. 01:39.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einar-Fredrik
Mitt minne.

Har du någon annan källa än www.aftonbladet.se?
Mitt minne.
Eftersom det var Aftonbladet som gjorde intervjun med honom så tvivlar jag på att den är publicerad i någon annan tidning än just Aftonbladet, så nej det har jag inte.
Citera
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Inte fan lockar man till sig barn med en keps som beskriver ett av Stenas underföretag?

..jo, åtminstone tror man det om man är 79 år, levt avskild från samhället större delen av sitt liv och är stenad på psyksjukdom och psykofarmaka. Det är det som gör det på något sätt... så jävla obehagligt.
Senast redigerad av hundensår 2010-08-18 kl. 01:35.
Citera
2010-08-18, 01:36
Medlem
Citat:
..jo, åtminstone tror man det om man är 79 år, levt avskild från samhället större delen av sitt liv och är stenad på psyksjukdom och psykofarmaka. Det är det som gör det på något sätt... så jävla obehagligt.

Ta en titt här:

http://regex.info/exif.cgi?dummy=on&url=http%3A%2F%2Fgfx.aftonbladet -cdn.se%2Fmultimedia%2Fdynamic%2F00575%2FSH00-ANDERSSTENERIK_575717b .jpg

Du kan fan inte seriöst påstå att den svarta färgen stämmer med fotot i övrigt? Vidare kan man ju fråga sig varför de har rensat EXIF helt?
Citera
2010-08-18, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LakritstroIIet
Hur jävla klantig ska man vara om man låter en gammal peddogubbe rymma? Tvärtom, sommarvikarier lär väl vara mer på alerten! Jag vägrar tro att en eller två unga killar eller ens tjejer skulle tappa bort en sådan här gubbe.

Han måste ju haft bra försprång då han kom med ett tåg till Norge... Skulle han inte till en grav? kanske bad att få va själv vid graven en stund och sen när de gick i väg en bit och kolla på annat då de tänkte att gubben inte kommer någonstans ,sprang den för allt vad den kunde in i skogen sen till nämrsta buss medans vårdarna satt i bilen och lyssna på radio i regnet...
Citera
2010-08-18, 01:38
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Tycker du inte att det hade varit mer troligt att aftonhoran varit nervösa över att publicera ett så stort företagsnamn och ställa i så dålig dager att de editerat bort det istället?...

Inte för att jag har ngn respekt för Aftonröven och det är en jävligt bestickande tanke som inte verkar helt otrolig..men sorry no case utan att du kan visa det.
Citera
2010-08-18, 01:40
Medlem
Citat:
En jävligt bestickande tanke som inte verkar helt otrolig..men sorry no case utan att du kan visa det.

Se min förra post.
Citera
2010-08-18, 01:41
Medlem
hundensårs avatar
Citat:
Ta en titt här:

håller med om att håret ser jävligt paintat ut..säker på detta med EXIF?
Citera
2010-08-18, 01:44
Medlem
wembis avatar
Usch vad ful han var.
Vad är det med dagens ungdomar som har sex med en sån gammal fuling?
Citera
2010-08-18, 01:46
Medlem
Citat:
håller med om att håret ser jävligt paintat ut..säker på detta med EXIF?

Säkert som amen i kyrkan. Testa att ladda upp olika bilder till jeffreys exif viewer. Alla moderna bilder innehåller åtminstone något spår av vad för verktyg eller eventuella sökvägar till filnamn på hela eller del av bilden lokalt hos den som gjort den. Kommer den direkt ur en kamera så är det A4-sidor med info som finns där. Tag för skojs skull en bild med din mobil och ladda upp. Den kommer att tala om för dig vad du har för mobil och i vilken tidszon och vilken tid du tog den osv. Bilderna på vårt peddo innehåller inte ens en färgprofil vilket är mycket märkligt för en .jpg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in