2010-02-03, 06:25
Medlem
tulotulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse Gandhi
Är det byggnaden till höger på bilden så håller neuropsykiatriska avdelningen till på översta våningen.
Det finns en avdelning till vänster och en till höger när man står i receptionen. Båda ser likadana ut, men vilka nummer dessa avdelningar har vet jag inte.

www.skane.se/templates/Page.aspx?id=30950
Det är byggnaden till vänster om man står ute på gatan. Varje avd. täckte hela våningplanet. 26:an låg på andra våningen, och 27:an på 3:e.
Citera
2010-02-05, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Finns det inget program som läser PDF för Mac?

Jodå, 99% av alla PDF jag öppnar har jag inga problem med, de öppnas fint och stiligt. Men den återstående procenten vill bara inte. Men om en, två månader ska jag äntligen köpa en netbook med Windows och då ska jag läsa din PDF.
Citera
2010-02-05, 22:19
Medlem
Ska ha sänts en dokumentär om sjukhusmorden igår på SVT(?).
Hittar dock inget om detta, någon som vet vad det hette?
Citera
2010-02-06, 00:11
Medlem
kramdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stooffee
Ska ha sänts en dokumentär om sjukhusmorden igår på SVT(?).
Hittar dock inget om detta, någon som vet vad det hette?
Det var väl en dokumentär i Sveriges Radio nyligen också ett avsnitt av "Dagar som skakade Sverige" som gick på TV för några år sedan.
Citera
2010-02-14, 19:41
Medlem
månss avatar
Sorry för att jag missade födelsedagskalaset! Grattis i efterskott
Citera
2010-02-15, 08:16
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av måns
Sorry för att jag missade födelsedagskalaset! Grattis i efterskott
Jag postade ett inlägg i tråden just på hans födelsedag, men det blev borttaget..
Citera
2010-02-20, 16:49
Medlem
En otroligt spännande tråd som jag sträckläst.
Undrar dock hur dansken som det skrivs mycket om i början av tråden kom in i bilden, finns han med i utredningen? Jag har inte hunnit läsa den än. Enl. Nosacosta så ska han finnas med. Och enligt någon annan så gör han det inte. Hur ligger det till egentligen?
Citera
2010-02-20, 16:52
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytsprit
Undrar dock hur dansken som det skrivs mycket om i början av tråden kom in i bilden, finns han med i utredningen? Jag har inte hunnit läsa den än. Enl. Nosacosta så ska han finnas med. Och enligt någon annan så gör han det inte. Hur ligger det till egentligen?
Det är inte förundersökningen som ligger upplagd, utan domen. I domen nämns ingenting om denne dansk och tanken på en "medhjälpare" är helt avskriven.
Citera
2010-02-20, 16:54
Medlem
CrapStacks avatar
Citat:

Nej det gör han inte, trotts att alla de andra anställda finns med (tror jag, det var ett tag sedan jag läste den), uteblivandet av dansken förklarar Nosacosta med att han skulle varit praktikant .
Skulle vara kul om någon orkade kolla det med skolan han gick på, papprena kanske finns kvar.

EDIT: sorry, cousin var före
Citera
2010-02-20, 19:21
Medlem
månss avatar
Citat:
Han finns absolut inte med. Det var många turer fram och tillbaka angående denna man men till slut ändrade sig t.o.m NosaCastro
Citera
2010-02-20, 19:35
Medlem
Tackar för bra svar!
Citera
2010-02-20, 19:44
Medlem
Är det någon som vet var han satt på rättspsyk? Kan man få reda på vem som gjorde bedömningen att han kunde släppas fri? Var det denna mannen som kallats Dr. Mord?
Många frågor, men vilken fascinerande story detta är!
Senast redigerad av ytsprit 2010-02-20 kl. 19:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in