2009-05-19, 20:42
Medlem
kornizs avatar
Både aftonbladet och rapport tar idag upp två fall i Finland då vårdare förgiftat och dödat åldringar, i det ena fallet med mediciner och det andra höga doser av insulin. Men inte någon av medierna finner det intressant att dra en parallell till vår svenska motsvarighet, allas vår AH.
Citera
2009-05-19, 22:15
Medlem
månss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korniz
Både aftonbladet och rapport tar idag upp två fall i Finland då vårdare förgiftat och dödat åldringar, i det ena fallet med mediciner och det andra höga doser av insulin. Men inte någon av medierna finner det intressant att dra en parallell till vår svenska motsvarighet, allas vår AH.

Jag drog själv samma paralleller, något svensk media aldrig skulle kunna tänka sig att göra. Melodifestivaler, Carola, Paris Hilton och annat skräp måste ju få sin beskärda del. Varje dag
Citera
2009-05-20, 12:01
Medlem
prudenss avatar
Igår eftermiddag låg jag och en skåpbil från Samhall i samma rondell och snurrade. Jag såg mig då tvungen att spana in i förarhytten för att se vem som körde Såg nacken på föraren, inte mer!
Så fånigt at riskera liv och lem för ett scoop
Citera
2009-05-20, 12:03
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prudens
Igår eftermiddag låg jag och en skåpbil från Samhall i samma rondell och snurrade. Jag såg mig då tvungen att spana in i förarhytten för att se vem som körde Såg nacken på föraren, inte mer!
Så fånigt at riskera liv och lem för ett scoop
Finns ju många samhall bilar i stan. Sen undrar jag om Ah har körkort eftersom han alltid syns på sin fina blåa cykel...
Citera
2009-05-20, 12:15
Medlem
prudenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Finns ju många samhall bilar i stan. Sen undrar jag om Ah har körkort eftersom han alltid syns på sin fina blåa cykel...
Jag vet - urfånigt! Men jag tänkte att han kanske åkte med. Man vet aldrig. Dessutom var det min första Samhallbil och då är det inte underligt att man blir lite exalterad
Citera
2009-05-20, 12:29
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prudens
Jag vet - urfånigt! Men jag tänkte att han kanske åkte med. Man vet aldrig. Dessutom var det min första Samhallbil och då är det inte underligt att man blir lite exalterad

Du kan ju alltid hänga vid kiosken på Idaborgsgatan...
Citera
2009-06-11, 18:34
Bannlyst
Inget nytt? Ingen som sett personen i fråga den senaste tiden?
Citera
2009-06-11, 18:35
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravo83
Inget nytt? Ingen som sett personen i fråga den senaste tiden?
Serung stod tydligen bakom honom i en kö någonstans, kommer inte ihåg vilken tråd han nämnde det i.
Citera
2009-06-12, 13:34
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Serung stod tydligen bakom honom i en kö någonstans, kommer inte ihåg vilken tråd han nämnde det i.
Ja, det var förra helgen.. Coop på Burlöv Center.

Jag och sambon ställdes oss helt ovetande bakom honom, jag viskade lite diskret till sambon: Ser du vem som står framför? Det är saftkillen. Då säger misn sambo (som inte är någon hejare på att viska tydligen) -Menar du Gevisolkillen... Jag låtsas som om det regnar och då vänder sig AH om. Han tittar inte på mig, men det kändes som om han fattade på något sett (om han nu hörde). Det roliga var att han hela tiden muttrade för sig själv:_Alltid väljer man fel kö.Alltid...
Var så jävla sugen på att börja konversera med honom, men jag hade nog inte kunnat hålla mig ang tråden här på Fb och liknade..
Aja, kommer säker fler tillfällen.

Kuriosa: Han var klädd i mörkblå vårjacka, mörka tygskor och såg väldigt vårdad ut.
Citera
2009-06-12, 13:49
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ja, det var förra helgen.. Coop på Burlöv Center.

Jag och sambon ställdes oss helt ovetande bakom honom, jag viskade lite diskret till sambon: Ser du vem som står framför? Det är saftkillen. Då säger misn sambo (som inte är någon hejare på att viska tydligen) -Menar du Gevisolkillen... Jag låtsas som om det regnar och då vänder sig AH om. Han tittar inte på mig, men det kändes som om han fattade på något sett (om han nu hörde). Det roliga var att han hela tiden muttrade för sig själv:_Alltid väljer man fel kö.Alltid...
Var så jävla sugen på att börja konversera med honom, men jag hade nog inte kunnat hålla mig ang tråden här på Fb och liknade..
Aja, kommer säker fler tillfällen.

Kuriosa: Han var klädd i mörkblå vårjacka, mörka tygskor och såg väldigt vårdad ut.
Du verkar vara en väldigt sammlad kille så jag är säker på att om du började tala med honom så skulle du få ur han hela sanningen inom en månad..
Jag menar inte att du skulle lägga ut det här men det skulle besvara alla dina funderingar..
Citera
2009-06-12, 13:51
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laserlasse
Du verkar vara en väldigt sammlad kille så jag är säker på att om du började tala med honom så skulle du få ur han hela sanningen inom en månad..
Jag menar inte att du skulle lägga ut det här men det skulle besvara alla dina funderingar..
Länge sedan man såg dig Laserlasse..
Du anar inte hur sugen jag har varit på att ringa honom och stämma träff och prata om det hela...Hade varit grymt coolt!
Citera
2009-06-12, 18:39
Medlem
månss avatar
Citat:
Länge sedan man såg dig Laserlasse..
Du anar inte hur sugen jag har varit på att ringa honom och stämma träff och prata om det hela...Hade varit grymt coolt!

Do it! Jag skulle personligen kunna betala hur mycket som helst för att få höra hans egen verision ang. morden, paranoida överläkare och knasiga konspirationsteorier!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in