2008-09-10, 08:25
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ap-ungen
Jag spånade bara vilt och oseriöst om att AH skulle vara min mors förföljare

Ok. Skall prata med mor imorgon angående AH:s anställning på Värnhem. Det skulle mkt möjligt kunna vara under en period min mor jobbade där. Så jävla synd bara att mor har så dåligt minne av denna period i sitt ungdomsliv. Tror iofs inte att just min mor skulle ha något att komma med, även om det såklart är mer intressant för mig.

Cousin Cocaine: Ser fram emot ditt lilla projekt.

Var det någon av Er som bodde i närheten av cyklande AH?

Ja det kan man säga...
Citera
2008-09-10, 09:00
Medlem
Ap-ungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja det kan man säga...

Hur pass nära? Hur ser hans dagliga rutiner ut?
Citera
2008-09-10, 09:38
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Hur pass nära? Hur ser hans dagliga rutiner ut?

Sedan något år tillbaka bor jag inte lika nära honom. Har heller inte studerat hans "vanor" särskilt ingående.Finner ingen anledning till det faktiskt. Han cyklar väl mest omkring som vilken annan filur som helst...
Citera
2008-09-10, 12:46
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feffe15
lägg ut hela skiten på pirate bay?
Svar ja. Väntar på en bok jag köpt på Tradera som innehåller lite information. Allt kommer att kunna hämtas från TPB nästa vecka som sagt.

Den som sitter på artiklar, bilder eller böcker med som berör morden får gärna PM:a mig.
Senast redigerad av Cousin Cocaine 2008-09-10 kl. 12:48.
Citera
2008-09-10, 15:32
Bannlyst
Seeda på, kommer själv seeda när jag är färdig!

"Dagar som skakade Sverige" på TBP för er som inte orkar bläddra i tråden
Citera
2008-09-13, 18:11
Medlem
Det finns ingen chans att någon skulle kunna kasta upp den där rullen på megaupload, en torrent varar i 1 månad sen dör den medans jag har hittat 3 år gamla megauploadlänkar som funkat. Man kan dela filmen i 3 rars och sen har megaupload ett nedladdningstak på runt 1,2gig så man behöver inget konto för att slita ner hela rullen.
Citera
2008-09-13, 19:27
Medlem
månss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undulaten
Det finns ingen chans att någon skulle kunna kasta upp den där rullen på megaupload, en torrent varar i 1 månad sen dör den medans jag har hittat 3 år gamla megauploadlänkar som funkat. Man kan dela filmen i 3 rars och sen har megaupload ett nedladdningstak på runt 1,2gig så man behöver inget konto för att slita ner hela rullen.

Är det inte lättare att bara tanka torrenten? Verkar vara en hel del seedare fortfarande..
Citera
2008-09-19, 01:26
Bannlyst
Vart blir domen av?
Senast redigerad av Bravo83 2008-09-19 kl. 01:28.
Citera
2008-09-21, 01:51
Medlem
dtoags avatar
Vågar man fortfarande hoppas på att domen dyker upp?
Citera
2008-09-21, 10:29
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dtoag
Vågar man fortfarande hoppas på att domen dyker upp?
Jo den dyker upp, faktum är att jag blev klar med själva domen och bilagorna för en vecka sen. Jag håller som bäst på att komplettera domen med annat material, tidningsartiklar, kapitel ur böcker, bilder etc. Jag väntar på en bok som skulle ha kommit den här veckan, men försäljaren har inte skickat den än, så "publiceringen" får ligga på is tills boken har anlänt.
Citera
2008-09-22, 23:44
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ok. Skall prata med mor imorgon angående AH:s anställning på Värnhem. Det skulle mkt möjligt kunna vara under en period min mor jobbade där.
Jobbade morsan din på Värnhem samtidigt som AH?

Citat:
6/3 t o m 31/5 -78 var han VB på Värnhems sjukhus och det var Värnhem som rekommenderade att inte anställa honom mer inom sjukvården.
Citera
2008-09-23, 10:10
Medlem
Ap-ungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Jobbade morsan din på Värnhem samtidigt som AH?

Jo, har pratat med mor angående detta. Om AH jobbade på Värnhem under våren -78 så finns chansen att mor mkt väl jobbat där samtidigt. Mor kommer dock inte ihåg exakt tidpunkt för henne jobbvistelse där. Hon har heller inte några minnen av arbetskamrater osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in