2010-10-29, 08:10
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Jo, jag har också upptäckt att det står "viss personal" och inte "all personal". Förmodligen är de som är upptagna de som befunnit sig på avd. de timmar/dagar AH befann sig där och de som befunnit sig där när de dödsfall som han åtalades för inträffat. Man kan ju tänka sig att de uteslutit nattpersonal t ex, eftersom AH "jobbade" på dagen.

Det är som sagt fullt möjligt att denne BC gjort sin somapraktik på långvårdskliniken, men galningen som påstått detta i tråden har varit ovillig att lägga fram bevis för att BC skulle varit en slags "puppet master" och beordrat AH att mörda patienterna.
Visst hade han sin praktik där, dock började den runt skiftet 1980/81...
Citera
2010-10-29, 10:32
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Visst hade han sin praktik där, dock började den runt skiftet 1980/81...
Jaha se där. Då kan vi avskriva honom för gott.
Citera
2010-11-09, 09:32
Medlem
piedestals avatar
Jag var och kutade lite i Sege Park i går och kom att tänka på denna fantastiska tråd. Fan vad trevligt att se att ni inte har låtit den dö, pågar.
Citera
2010-11-10, 10:28
Medlem
Är det någon som har sparat bilderna som användaren bosse larsson tog vid hans fastighet i detta inlägget?

https://www.flashback.org/sp11224112
Citera
2010-12-15, 04:15
Bannlyst
Hur kan A.H leva med sig själv i och med vetskapen vad han har ställt till med är för mig väldigt underligt.
Håller han en låg profil i Malmö eller är det många som känner till vem han är och vad han har gjort?
Citera
2010-12-15, 06:21
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfect-stranger
Hur kan A.H leva med sig själv i och med vetskapen vad han har ställt till med är för mig väldigt underligt.
Håller han en låg profil i Malmö eller är det många som känner till vem han är och vad han har gjort?

Det kanske han kan, eller kanske han inte kan. Vad tycker du han ska göra då?
Citera
2010-12-15, 08:07
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Skulle nog påstå att det är extremt få som vet vem han är. Han lever och rör sig precis som vem som helst.
Citera
2010-12-15, 08:08
Medlem
Ungargsvartmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Det kanske han kan, eller kanske han inte kan. Vad tycker du han ska göra då?
Han ska givetvis sitta i ett hörn och ångra sig och dessutom informera varenda person han träffar om vad han är dömd för!
Citera
2010-12-15, 22:28
Bannlyst
Har hans föräldrar någonstans uttalat sig i efterhand om dåden?
Citera
2010-12-16, 08:05
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ungargsvartman
Han ska givetvis sitta i ett hörn och ångra sig och dessutom informera varenda person han träffar om vad han är dömd för!
Varför ska han göra det?
Citat:
Har hans föräldrar någonstans uttalat sig i efterhand om dåden?
Nej, inte vad jag känner till.
Citera
2010-12-16, 23:54
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ungargsvartman
Jag kan gott tänka mig att de flesta på hans arbetsplats vet vad han har gjort. Dessutom tror jag inte han umgängeskrets är allt för stor, för att inte säga obefintlig.
Citera
2010-12-17, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Jag kan gott tänka mig att de flesta på hans arbetsplats vet vad han har gjort. Dessutom tror jag inte han umgängeskrets är allt för stor, för att inte säga obefintlig.

Vad gör en sådan herre om dagarna, någon som vet var eller vad han arbetar med? Sannolikheten att han håller låg profil och inte har särskilt stort umgänge känns stor, inte bara med tanke på hans brottshistorik, utan mer baserat på karaktären överlag. Känns onekligen ganska kufig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in