Ett av de skönaste spelen NÅGONSIN!
Har inte spelat på ett bra tag, så glömt lite här o där men vad menar ni med kör på GR? Jag laddade ner spelet, skickade ip till vännerna och så började vi spela. Hur gör ni, skulle gärna vara med o spela lite igen, suget är tbx
Jag har börjat lira lite singleplayer igen, skitkul
Men har en fråga, säg att jag spelar med tre andra lag, hur gör jag då för att kunna spela två lag mot två? Så att jag har en allierad? Jobbig när alla tre går ihop med mig
Men har en fråga, säg att jag spelar med tre andra lag, hur gör jag då för att kunna spela två lag mot två? Så att jag har en allierad? Jobbig när alla tre går ihop med mig
Har för mig att det finns en knapp, "Lock teams" som gör att man ej kan gadda ihop sig. Forever together.
EDIT: När det gäller teams så sätt dig och en AI-spelare som lag ett och de två andra som lag två så ska det fungera.
antar att du väljer olika teams i början innan du startar och glöm sedan inte att kryssa i 'Lock Teams' så man inte kan byta under spelets gång
Kopiera listan och fyll på med namn/id om jag har missat någon eller skriv in eran så de blir lättare att lira. Det ultimata skulle vara att få igång någon miniturnering 2v2 eller något
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!