2012-10-28, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace77
Undrar bara om det r mer n jag som fr idiotmycket pip i ronen av saker som innehller Acetylsalicylsyra (Tex Treo Comp och Kodimagnyl)?
Jag r annars Tramadol brukare , men nr Tramet r slut s anvnder jag ovan nmnda saker fr att inte ATn ska bli fr jvlig.
Nu r det s att jag brjar m dligt av sjlva pipandet (lter konstigt, ja vet!), s jag bestmde mig fr att sluta anvnda sakerna (dock inte Tramadolen d )!
Dom kte ner i Toaletten.
Det nda jag annars har att dva eventuell AT med r Stilnoct, men efter ett antal felaktiga SMS skick och telefonsamtal s anvnds det inte heller lngre.
Men frga r dock: r det vanligt med ron sus frn dessa saker?

MVH Martin

Stilnoct, varfr utstter man sig fr risken? Fr ngra r sedan 3-4. Var det mer vanligt n inte att besvara p frgor via mail eller sms:"Kan du snlla verstta det du skrev i gr". Helt vrdelst och riskabelt. Sidenote och offtopic men kude inte lta bli...
Senast redigerad av Kalendarisk 2012-10-28 kl. 02:02.
Citera
2012-10-28, 02:04
Medlem
Aviarts avatar
Treo Comp kan med frdel CWEas eller s kr man Aviarts variant;

Hll upp vatten.
Slng ner 4-5 Treo Comp
Tnd en gs och lgg brevid
Sklj ner 6mg Xanor med din Treo Comp
Bolma din gs fr det smakar rv att snka s mnga samtidigt.
Luta dig tillbaka med en bra film och myyyyys.
Citera
2012-10-28, 11:40
Medlem
Kodein r verkligen skit, ven om de omvanldas till morfin i kroppen, men det r inte vrt det, slnga i sig 15-20st och fr inte ens ett rus, utan en jvla klda som heter duga o hnderna svullnar upp..

men ren morfin meda eller dolcisar, horse vad som helst.. oh det r gudsgva.
Citera
2013-09-26, 11:10
Medlem
unleash82s avatar
krde 4 st treo comp igr runt 13 tiden, borde vara lugnt att slnga i sig 6 st nu eller?

bara krt massa citodon innan o har lite smre koll p treo comps eventuella skadeverkningar/bieffekter p "missbrukardoser"

mvh
Citera
2014-06-15, 23:22
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
krde 4 st treo comp igr runt 13 tiden, borde vara lugnt att slnga i sig 6 st nu eller?

bara krt massa citodon innan o har lite smre koll p treo comps eventuella skadeverkningar/bieffekter p "missbrukardoser"

mvh
Gammal trd men svarar, alltid ngon som finner det informativt.
Har du ej ngra problem med magen eller s lnge du ej har bengenhet att blda s verkar det som man mste upp i relativt(jmfrt med paracetamol) hga doser acetylsalisyra innan det blir farligt.
Alltid en risk man tar.

Jag har nu provat att gra en CWE p treo comp. Hittar ingen info om det ens fungerar d alla sger olika. Vljer dock att tro p att det fungerar, varfr skulle acetylsalisyra pltsligt bli mer lsligt i vatten bara fr att det r i en brustablett?
Vgade ej dricka hela blandningen s blev max motsvarande 3,5 tabletter, vilket man borde klara utan problem oavsett om min CWE fungerade eller ej.
Lmnade en sirapsliknande lsning kvar som jag aldrig filtrerade, hoppas att detta r acetyl..
Blev ven ngot liknande kvar i filtret, vtskan som rann igenom r helt klar, vilket r frvntat.

Men Helvete vad det smakade salt! Var som att frska ta ren salt.
P grund av koffein & det hga saltinnehllet s skulle jag aldrig ta mer n 5-6 tabletter per gng.

Jag vill verkligen veta om det fungerar att f bort acetylsalisyran genom CWE ven fast det rr sig om en brustablett.
Citera
2014-06-16, 13:35
Etizopapayas avatar
En frga till, borde man inte kunna motverka acetylsalisyrans frtande effekt p mage och tarm genom att inta omeprazolam innan/samband med intag?
Citera
2014-06-16, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
En frga till, borde man inte kunna motverka acetylsalisyrans frtande effekt p mage och tarm genom att inta omeprazolam innan/samband med intag?

r det inte s folk gr i nt boost-syfte, de borde vl veta hur det fungerar?
Citera
2014-06-16, 19:27
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
r det inte s folk gr i nt boost-syfte, de borde vl veta hur det fungerar?
Nej det boostar inte kodein, men rent teoretiskt borde det hindra/mildra biverkningar frn acetylsalisysyra?
Citera
2014-06-17, 21:44
Medlem
Koljarovs avatar
Jag har tagit treo comp i minst 15 r, minst 20 st i veckan, ibland 20 p en dag, nufrtiden har jag svrt att f tag i det d min kran ftt sin dosering snkt frn 10 tuber i mnaden till 5 och han sjlv anvnder mycket.
Ska handla 10-15 stycken av honom p torsdag d min lkare r p semester och vikarien vgrar skriva ut citodon till mig och jag har en otrevlig bankande huvudvrk som jag inte kan bli av med.

Som tur r fick jag kpa 18 st 150mg tramadol av en annan polare fr en hundring s jag besegrade huvudvrken idag och imorgon.

Min konsumtion av treo comp kan bli 15 st p ett par timmar och citodon kan jag slnga i mig en hel tub (25st).
Har aldrig mrkt ngra biverkningar frutom extremt hrd mage och ibland lite illamende och naturligtvis lite oro fr att ha skadat inre organ men huvudvrken frsvinner iallafall.
Tyvrr biter det smre p ryggvrk och annan smrta frutom just huvudet.

Detta r dock inte att rekommendera nybrjare och ungdomar d ddsfall har hnt, frmst med citodon och vanlig alvedon, en enormt smrtsam dd svitt jag vet.
Citera
2014-06-21, 11:49
Varfr smakar inte Treo Comp skit? Nr man gr CWE p Kodimagnyl (acetylsalicylsyra o kodein), s smakar det s in i helvetes ckligt!
Citera
2014-06-21, 23:46
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Varfr smakar inte Treo Comp skit? Nr man gr CWE p Kodimagnyl (acetylsalicylsyra o kodein), s smakar det s in i helvetes ckligt!

Tycker inte Treo compen r speciellt god heller, men jag frstr vad du menar!

Edit: Knappt ftt ut ntt rus av treo compen, vljer citodon i alla lgen.
Citera
2014-06-22, 17:02
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Tycker tvrt om.
Menar du CWE p treo comp eller dricka dom som man ska?
Vid CWE smakar du ngot fruktansvrt, vilket ej r ngot problem alls vid CWE p citodon.
Att dricka 3-4st treo C med i ett glas vatten r enligt mig gott. Som att dricka en god l.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in