Citat:
Ursprungligen postat av
unleash82
krde 4 st treo comp igr runt 13 tiden, borde vara lugnt att slnga i sig 6 st nu eller?
bara krt massa citodon innan o har lite smre koll p treo comps eventuella skadeverkningar/bieffekter p "missbrukardoser"
mvh
Gammal trd men svarar, alltid ngon som finner det informativt.
Har du ej ngra problem med magen eller s lnge du ej har bengenhet att blda s verkar det som man mste upp i relativt(jmfrt med paracetamol) hga doser acetylsalisyra innan det blir farligt.
Alltid en risk man tar.
Jag har nu provat att gra en CWE p treo comp. Hittar ingen info om det ens fungerar d alla sger olika. Vljer dock att tro p att det fungerar, varfr skulle acetylsalisyra pltsligt bli mer lsligt i vatten bara fr att det r i en brustablett?
Vgade ej dricka hela blandningen s blev max motsvarande 3,5 tabletter, vilket man borde klara utan problem oavsett om min CWE fungerade eller ej.
Lmnade en sirapsliknande lsning kvar som jag aldrig filtrerade, hoppas att detta r acetyl..
Blev ven ngot liknande kvar i filtret, vtskan som rann igenom r helt klar, vilket r frvntat.
Men Helvete vad det smakade salt! Var som att frska ta ren salt.
P grund av koffein & det hga saltinnehllet s skulle jag aldrig ta mer n 5-6 tabletter per gng.
Jag vill verkligen veta om det fungerar att f bort acetylsalisyran genom CWE ven fast det rr sig om en brustablett.