Citat:
Ursprungligen postat av
Littlepaw13
AHAHAHAHAHAHAHAHA! Fantastiskt!
Det fragila författaregot måste ha fått sig en ordentlig törn där ❤
Det är inte ofta jag skrattar då jag läser något, hade det varit någon annan än just Marcus Birro så hade det inte varit lika roligt. Inte för att jag nödvändigtvis har något emot honom, eller för den delen gillar honom men man känner ju till hur han är så lite roligt var det. Men det är lite märkligt för ibland kan han sitta och göra en podd med personerna har brukar vara i bråk med och åtminstone låta väldigt insiktsfull och skoja om sina tillkortakommande på ett sätt som jag tycker känns äkta. Något sådant kommer man aldrig se från andra som är ärke-narcissister som t.ex. Alex Schulman, han försöker väl men tycker inte det blir samma sak.
Minns förövrigt replikerna från ett Schulman-Show som gick på aftonblandet.se Alex: Men du är ju narcissist... Birro: Jaha, men det är ju du med?
Tvingas jag välja så så är Birro den betydligt mer talangfulle av dom båda. Han har ju inga familjemedlemmar han kan prångla ut böcker om utan står ju sig uppenbarligen för många på egna ben eftersom folk köper hans böcker.