Fick mail idag att jag hade ett offer väntandes på Track, nervös som fan loggade in.
Tänkte "negativt" att det var de skolor jag var mindre intresserade av som hade svarat och inte den som jag var mest intresserad av som svarat (alltid bra att tänka så, blir man inte besviken

)
Det var dock den utbildningen jag absolut ville gå och jag fick ett Unconditional offer
Det känns oerhört skönt men däremot också lite eeeh
Jag uppfyller enl. skolan (varit i mailkontakt med dem ca. 6 mail) inte engelskabehörigheten som det är nu (har "B" i CAE och MVG i Eng A/B och de kräver A i CAE eller 7 i IELTS som jag inte skrivit) men ändå får jag "Unconditional"?
Står bara blankt under "The conditions of the offer are:" och "The offer is subject to you obtaining:"
I mailen jag fick var det hugget i sten, etsat i berg och helt j*vla omöjligt att jag skulle komma in uppenbarligen med det jag hade. Sen nu kom jag in med det?
Jag kan inte avboka IELTS utan får skriva det ändå för 2000kr, men det är inget att de fortf. kommer kräva mig på "korrekt" engelskabehörighet även om jag fått ett "Unconditional" offer?
Eller är ett "Unconditional" alltid ett "Unconditional" och de kan inte kräva något, språk eller vadsomhelst i efterhand om de gett ett sådant offer?