2025-05-13, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McSpike9898
Fråga din skola. Det var det jag gjorde och håller just nu på med en idrottsprövning med min gamla gymnasieskola.

Yes har frågat, men de sa att den prövningen kommer ta ett helt år. Och då menar jag inte läsår, utan ett helt år där jag måste komma varje vecka med en hel gymnasieklass...... Det är orimligt för en prövning, men det är nog min sista utväg.
Citera
2025-05-13, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas.1978
Yes har frågat, men de sa att den prövningen kommer ta ett helt år. Och då menar jag inte läsår, utan ett helt år där jag måste komma varje vecka med en hel gymnasieklass...... Det är orimligt för en prövning, men det är nog min sista utväg.
Ajdå, fattar.
Citera
2025-05-13, 21:54
Medlem
Varför är det så svårt att komma in?

Är ju inte rocket science.
Citera
2025-05-13, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av czxq
Varför är det så svårt att komma in?

Är ju inte rocket science.
Handlar om något så basalt som utbud och efterfrågan vettu.
Citera
2025-05-13, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexiko
Handlar om något så basalt som utbud och efterfrågan vettu.

Ja..haha
Citera
2025-05-13, 22:37
Medlem
Hur tyckte ni att AU intervjuerna gick för er som gjorde de? Tyckte själv att det va ganska svårt asså.
Citera
2025-05-13, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyponny21
Hur tyckte ni att AU intervjuerna gick för er som gjorde de? Tyckte själv att det va ganska svårt asså.
Jag har svårt att fina lugn när man ska dra iväg en monolog så på engelska. Verkligen svårt att veta vad de går på. Tror ni alla fick samma frågor? Men jag tycker det gick helt okej, ser liksom inte hur någon ska kunna svara på sådana frågor på ett perfekt sätt på engelska.
Citera
2025-05-13, 22:49
Medlem
Citat:
Jag har svårt att fina lugn när man ska dra iväg en monolog så på engelska. Verkligen svårt att veta vad de går på. Tror ni alla fick samma frågor? Men jag tycker det gick helt okej, ser liksom inte hur någon ska kunna svara på sådana frågor på ett perfekt sätt på engelska.

Precis det som jag också kände. Tyckte att frågorna även var ställda på ett sånt sätt att man inte riktigt kunde visa vem man var och ens personlighet, vilket jag tror var det viktiga att göra och visa. Betänketiden gick på 3 sekunder kändes det som.
Citera
2025-05-13, 23:00
Medlem
Citat:
Precis det som jag också kände. Tyckte att frågorna även var ställda på ett sånt sätt att man inte riktigt kunde visa vem man var och ens personlighet, vilket jag tror var det viktiga att göra och visa. Betänketiden gick på 3 sekunder kändes det som.
Helt med dig, allt blir svårt när man inte får något slags bemötande som man får vid en vanlig intervju. Och helt ärligt, varför hade de sådana testfrågor när de faktiska frågorna var totalt annorlunda?
Citera
2025-05-13, 23:03
Medlem
Citat:
Helt med dig, allt blir svårt när man inte får något slags bemötande som man får vid en vanlig intervju. Och helt ärligt, varför hade de sådana testfrågor när de faktiska frågorna var totalt annorlunda?

Ja, kände mig mycket bättre på testfrågorna hahaha.
Men tror det gick lika okej eller lika illa för de flesta. Tror dom går mycket på känsla och hur man pratade, inte så mycket vad man sa. Så länge man inte var helt bränd.
Citera
2025-05-13, 23:06
Medlem
Citat:
Ja, kände mig mycket bättre på testfrågorna hahaha.
Men tror det gick lika okej eller lika illa för de flesta. Tror dom går mycket på känsla och hur man pratade, inte så mycket vad man sa. Så länge man inte var helt bränd.
Precis, och AU kvoten är stor asså, för mig att det var över 20 pers som kom in förra året. Tror många här har bra chans!
Citera
2025-05-13, 23:06
Medlem
Bevis på att det inte gick så bra för de flesta är att ingen skriver om det här på Flashback! Någon får gärna motbevisa mig genom att svara på detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in